siel dk 600 opera / kiwi [ kostdat ..]

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
siel opera / kiwi wat mag dat koste ?
en isde dk600 nou t zelfde ik lees dco ??? hoezit dat

ik zie ze nooit dus weet niet eg wat te bieden ,..op eentje in mn buurt nu !

-in doitsland zie je best veel wat mag dat eiegnlijk opbrengen
magt meer kosten [grr] omdat ie minder vaak tegen komt hiero ,..???
bv ms 20 tb zijn elek week te koop ...nog steeds woeker prijsen
vraag blijven siels cheaper dan gemiddelde ,...poly analoge synthje s

http://home-1.worldonline.nl/~smeyer/siel/

Er zijn een paar verschilletjes. En er bestaan ook Opera-6en met dco's als ik me goed herinner.
De prijzen zijn niet zo hoog, omdat de naam niet zo bekend is. De grote bekende merken hebben soms mindere modellen die veel meer opbrengen dan eentje van Siel of Teisco.
Maar ja dat maakt ook niet uit, want dan heb je voor minder geld toch een leuke bak.

In Nederland heb ik ook vaak genoeg Siel's te koop zien staan. Voor deze synths lijkt me 275-350 wel ok. Analoog, midi en knoppen.

Origineel geplaatst door sander
In Nederland heb ik ook vaak genoeg Siel's te koop zien staan. Voor deze synths lijkt me 275-350 wel ok. Analoog, midi en knoppen.
En lekkende batterijen. Als die gaan lekken, dan ben je verder van huis dan bij een Polysix lekkage...

Origineel geplaatst door sander
Er zijn een paar verschilletjes. En er bestaan ook Opera-6en met dco's als ik me goed herinner.
De prijzen zijn niet zo hoog, omdat de naam niet zo bekend is. De grote bekende merken hebben soms mindere modellen die veel meer opbrengen dan eentje van Siel of Teisco.
Maar ja dat maakt ook niet uit, want dan heb je voor minder geld toch een leuke bak.

siejandert ....shame on you ; de dk 600 heeft beter midi velovity on key programable ,..dco inderdaad
heb vanmiddag nog schemas bekeken ,..de opera en kiwi hebben ander ,...chips voor klankop wekking vco...mmm
en de siel heft eg aarte dinegn las ik 3 lfos,...
waarvan 1 slave ,..ik denk dat ze bedoelen dat je twee lfos en een xtra maar timing is gelocked aan een andre ??? lfo 1 / 2
en bv maar een env ...minder maar goed
midi .../ knoppen / poly / en ssm bak vol is wel erg aantrekkelijk ,..
voor een polysix prijs ,... 3a350.- denk is redelijk ,...

soo ik heb ter hoopk een gevonden ,..raar 15 km verderop haha
morgen checken

Attachments

• s4021734b.jpg
    s4021734b.jpg
    52,9 KB · Bekeken: 127
Back