Machinedrum 650€

Vizion

Rock Solid
Mooie prijs, klinkt serieus ondanks dat het 1 april is.

Ik wil graag mijn Elektron machinedrum sps-1 verkopen. Het apparaat werkt volledig. Omdat ik hem al best een tijd aan het proberen ben te verkopen heb ik besloten de vraagprijs te verlagen naar 650 euro, dit is dan ook wel echt de bodem prijs.

Een bekend euvel bij de machinedrum is dat de grote draaiknop naar verloop van tijd gaat verspringen als je er aan draait, helaas heeft mijn machinedrum daarook last van. De functie waar de grote draaiknop voor dient is echter ook zeer eenvoudig op een andere, naar mijn idee fijnere, manier te bedienen. Dit vormt dus geen enkel probleem. Het apparaat functioneerd dus nog volledig

Eventueel kan ik er midi en audio kabels bijvoegen, maar daar zal dan wel iets extra's voor betaald moeten worden.

Ben je geintresseerd, bel of e-mail me dan of doe een bod:
06--------, --------------@yahoo.com.
Ik kan het apparaat eventueel opsturen, maar alle kosten hiervoor zijn voor de koper. zelf woon ik in amsterdam

Marktplaats, advertentienr.:8523824413

half offtopic,

maar ik walg nog steeds van elektron als ik denk aan die verspringende knop dat de verkoper vermeld

dat kan ik ook maar niet begrijpen, met zo'n apparaat, dat verder als een tank gebouwd lijkt.
ik moe took wel zeggen dat ik al een paa keer een machinedrum heb gehad en eigenlijk maar 1 keer een beetje last heb gehad van niet zo fijn reagerende potmeters. ze staan wel vaak een beetje scheef, maar het werkt allemaal perfect.
knock knock

ja, het probleem is infeite niet alle pots, enkel de grote draaiknop voor het tempo zo lijkt..

mijn frustratie ligt eerder in het feit dat elektron maar niet wil bekennen dat dit een veel voorkomend probleem is, terwijl je het overal hoort..

Back