nieuwe geluidskaart /interface

remi v

Stamgast
hallo

ik ben opzoek naar een nieuwe geluidskaart (maximaal 1000 euro)heb momenteel een delta 44

ik wil met de nieuwe kaart minimaal 12 uitgangen hebben en minimaal 4 ingangen ik heb geen mic pre of what so ever nodig digitale ingangen en uitgangen zijn ook niet nodig

ik werk nog met een analoge mengtafel en wil op de tafel alles uitmixen

de audiofire 12 van echo lijkt me wel een optie

ik ben opzoek naar de beste geluidskwaliteit die er voor dit geld te koop is

ik hoop dat jullie suggesties hebben

greetz remi v

Ik kan je de Echo idd aanbevelen. Heb hem zelf sinds enkele weken. Voldoende I/O voor je wensen, en goede kwaliteit.
Voor max. € 1000 zijn er denk ik ook niet veel alternatieven.
Als je toch iets anders wilt, zou ik je aanbevelen naar de MUTO 24 I/O te kijken, maar dan ben je met breakout box + PCI kaart niet klaar voor jouw budget. Daarvoor zit je dan rond de € 1500.

Mijn Echo heb ik prima aan kunnen sluiten op mijn 24ch mixer. Alle 8 bussen + master op de IN's van de Echo, en 12 outs naar de inputs van de mixer. Werkt grandioos. Een aanrader!

Origineel geplaatst door arnomusicman
Ik kan je de Echo idd aanbevelen. Heb hem zelf sinds enkele weken. Voldoende I/O voor je wensen, en goede kwaliteit.
Voor max. € 1000 zijn er denk ik ook niet veel alternatieven.
Als je toch iets anders wilt, zou ik je aanbevelen naar de MUTO 24 I/O te kijken, maar dan ben je met breakout box + PCI kaart niet klaar voor jouw budget. Daarvoor zit je dan rond de € 1500.

Mijn Echo heb ik prima aan kunnen sluiten op mijn 24ch mixer. Alle 8 bussen + master op de IN's van de Echo, en 12 outs naar de inputs van de mixer. Werkt grandioos. Een aanrader!

thanbz voor de info :D ik wist idd dat die echo een leuke kaart is idd

er is tog ook een kaart van lynx met 16 uitgangenvan onder de 1000 euro? weet iemand daar meer over?

Back