prophet 5

Status
Please reply by conversation.
Staan er 2 op ebay, wel in US & UK

ja die heb ik gezien maar uit de states komt er nog btw bij en die uit UK staat nu al op 1800 euro. Ik zag er kort geleden in nederland een paar staan voor rond de 1800 maar toen had ik er nog niet de middelen voor. Ik heb dat wel vaker als de cash er is dan zijn de synths er opeens niet meer :(

Ik zou absoluut (proberen te) gaan voor een rev 2, alleen kost die
wel meer dan € 1800 met midi

dat wil ik ook eigenlijk het liefst maar ben daarbij wel bevreesd dat ie niet te onderhouden is, wat is een redelijke prijs uberhaupt van een rev2, ik ben ze zelf nog niet eens tegengekomen. Ik had trouwens ook begrepen dat die rev2's niet te midificeren zijn maar dat zal ik wel mis hebben dan.

ha dr is er net weer 1 op ebay verschenen en die is wel rev2 met midi, ben benieuwd waar dat gaat eindigen

Kenton verkoopt ze gewoon, niet bepaald goedkoop wel goed, misschien dat Mono nog
andere leveranciers kent, een rev 3 vind ik persoonlijk ook niet boeiend, een
rev 2 daarentegen is compleet dodelijk, echt een gruwelijk vette bak, ik zou willen dat
ik er een had.
Ik vrees dat je minimaal € 2500,- af zult moeten rekenen, ik verwacht eigenlijk
nog wel meer voor een goede/mooie met midi aan boord.

Origineel geplaatst door dennisb
dat wil ik ook eigenlijk het liefst maar ben daarbij wel bevreesd dat ie niet te onderhouden is, wat is een redelijke prijs uberhaupt van een rev2, ik ben ze zelf nog niet eens tegengekomen. Ik had trouwens ook begrepen dat die rev2's niet te midificeren zijn maar dat zal ik wel mis hebben dan.

Ik heb er een gevonden en ook gekocht, kan niet zeggen dat ze zeldzaam zijn, dit was de 3de rev2 die langskwam vanaf mijn oproep en er kwamen ook nog verscheidene rev3's langs. Mijn maanden durende strooptocht eindigt hiermee, ervan uitgaande dat ie aankomt, steup is nu compleet, als het hier niet mee lukt dan zal het nooit lukken, wel zeer bedankt voor het hameren op rev2 anders had ik dat waarschijnlijk niet gedaan en gewoon lekker naief een 3tje gekocht :okdan:

Status
Please reply by conversation.
Back