Pci Adat

JohnDoe19

Gedeactiveerd account
Helloow,

Momenteel heb ik een m-audio ProFire Lightbridge - 34-in/36-out FireWire Lightpipe Interface

aangezien ik overstap van mijn laptop naar een desktop denk ik dat ik meer nut heb aan een pci -> adat kaart dan over firewire te gaan.

Welke opties zijn er voor pci -> adat.

De lightbridge heeft 4 keer 2 afdat's dus 36 I/O's Ik zoek dus iets gelijkaardig in de pci kaart.

(betaalbare) suggesties (ik zou mijn lightbridge hiervoor wegdoen dus +- die prijsklasse of minder?)

Greetz,

Roel

Mag ik vragen (als nieuwsgierig persoon) wat er dan mis is met die Profire Lightbridge dat je liever een PCI kaart wil?

Niks mis mee hoor :)

Momenteel gebruik ik mijn laptop als workstation. De lightbridge hangt er aan op firewire.

In de toekomst ga ik mij in mijn studio een gewone pc bijzetten om mijn muziek op te doen (aangezien er op mijn laptop al veel te veel andere rommel staat ;) )

daarmee dat ik het nogal dom vindt om over firewire te blijven werken. De lightbridge heeft 4 x 2 ADAT I/O's. ik neem aan dat ik via pci kaarten tot een groter aantal ADAT poorten kan komen. En dat de doorvoer van pci nog iets sneller gaat zijn :)

De reden is dus eigenlijk een verandering van materiaal, dus het licht niet aan de lightbridge ;)

Back