Is eentje niet voldoende??

Nee dit!!!

Midi MOOG (Studio Electronics ) ( 2X )
MOOG SE 1 ( Studio Electronics ) ( 3x )

Die Midi Moogs zijn zeldzaam.........

En dan ook nog twee EMS Synthi A.

Arrrrrrrrrrrrgh, lijkt erop dat twee hobbisten hun studios samengevoegd hebben.

HOBBYISTEN????????????????????????????
DAT IS KLAUS SCHULZE!!!!!!!!

edit: wat hier eerst stond was wat overdreven :)

Kwam al zo bekend voor.

Maar wat is er mis met 7x dezelfde bak? :D

Origineel geplaatst door fuse
Kwam al zo bekend voor.

Maar wat is er mis met 7x dezelfde bak? :D

Is niks mis mee, ik zou het alleen zelf niet doen, ook al had ik het geld er voor (ja ok dan misschien eentje extra:D ).

Tsja als ik net zoveel centen als onze duitse Kitsch Koning had dan ging ik er zwaar overheen qua synths.
Alleen dat ik er wel fatsoenlijk mee zou omgaan en ze desnoods zou verhuren of zoiets omdat het zonde is om een mooi apparaat niet te gebruiken.

Zolang je met muziek bezighoud kun je geen stoute dingen doen zeg ik dan maar. :)

vroeger had ie ook leuk spul zo te zien:

1973 Farfisa Duo organ, drums, EMS VCS 3, cheap effects, tape echo, second Revox, two little Farfisa mixers.
1974 Farfisa Duo organ, EMS Synthi A, ARP Odyssey, ARP 2600, Farfisa Syntorchester, tape echo, Revox, 10-channel Barth mixer.
1975 As above, plus Crumar Brass-Man, Crumar Multi-Man, Crumar Compact-string synthesizers, Syntanorma sequencer, 8-track tape recorder
1976 As above, plus Moog Synthesizer IIIp & Sequencer Complement B portable (these 4 parts are 'The Big Moog'), Mellotron, two Farfisa Syntorchestras, AKG BX 15 reverb, early PPG
1977/78 As above, plus larger mixer and various other keyboards: Minimoogs, Polymoog, Yamaha CS 80, Korg PS 3300, Korg as well as Sennheiser vocoders, AKG BX 20 reverb, Dynacord DRS 78 reverb and echo, TAM 19 flanger
1979 As above, plus G.D.S. synthesizer computer, PPG, Publison, PCM 1610, 16-track recording.
1983 Computer (G.D.S., PPG, Fairlight), much better effect devices, Oberheim DMX, custom made EEH rhythm-computer, EMT plate reverb.
1986 Midi with master keyboard, expander parts (Roland, Korg, Akai), Computer, Publison Infernal machine, 24-track recording & digital master recording.
1989 Atari 1040 ST, Atari Mega ST 4, Roland: Super JX 10, S 50, D 50, MKS 80, MKS 30, U 110, MPG 80; Akai X 7000, Fairlight, Yamaha TX 81 Z, Akai S 612, Korg DVP 1, Roland SRV 2000, Korg SDD 1200, Ibanez SDR 1000, Eventide Harmonizer, 3x Hohner HS-1/E, 2x Klark EQ, Arsonic-Sigma 5.2, EMS Synthi A, and others...

zou hij wel 's spijt hebben van wat ie heeft weggedaan??
wat ie nu heeft ziet er iig wel wreed uit :D

studio5.jpg

Hmm, doet me denken aan het verhaal van genesis en de SP1200. Ze hebben er in totaal 7 van. 1 voor tony, 1 voor phil, 1 voor mike, 1 voor live, 1 voor chester, 1 reserve en een in de studio. Maakt 7 stuks...

Misschien dat dat bij hem ook wel het geval is.

Yep, zij heeft gewoon veel van alles. Ik heb eens met haar gemaild en ze gaf toe dat het een beetje uit de hand was gelopen. En weet je wat het meest vreemde is: Ze heeft nog geen enkele commerciele track gereleased, geen album, niks !!!! Volgens mij kikt ze gewoon op knopjes...... VEEEEEEEEEEEEEEEEL knopjes :D

Volgens mij heeft zij geld te veel...... Dat je zoveel synths heb ok dat boeit niet maar 3X een aibo van sony slaat echt alles....

Origineel geplaatst door Bahamut
bah, beter verloot ze die synths onder DSF leden

Nou als dat zou kunnen... hmmm word alleen lastig wie welke krijgt.....

elke synth een nummertje geven (een cijfertje dus!!!) en vervolgens elk lid (van het forum) een cijfertje laten trekken (uit een bak dus) :D

Wie stelt het haar voor?

Zullen dit soort gasten niet gesponsord worden, met de bedoeling dat normale mensen zoals wij dat soort spulletjes ook gaan kopen?

als die cikira gesponsord wordt, mag ze wel eens een betere site maken en zorgen voor meer bekendheid want zo heeft het weinig zin

Back