Prijs van een 2e hands virus b

jovan

Nieuwkomer
Hallo,
Ik kan aan een virus b komen en ik vroeg me af wat hier een redelijike prijs van is (tweedehands in goede conditie)
Alex

Volgens mij schommelen ze rond de 800 tot 1000 euro, als je wat minder wilt betalen moet je eens in Duitsland snuffelen op de tweedehands markt. Maar dan moet je wel even rijden of de post vertrouwen :). Er staat op dit forum trouwens een schitterende Virus Indigo te koop voor eur 1300!

Wat zijn de verschillen tussen de indigo en virus en is de virus c een grote vooruitgang op de b?

zie hier de access comparison chart (www.access-music.de). wat betreft "vooruitgang" - een virus kan zoals je weet het OS updaten. bij de B zijn ze ongeveer nu uitgeprogrammeerd wat mogelijkheden betreft, terwijl ze bij de C nog mogen beginnen. hoofdverschil : EQ per track, polyfonie.

tussen de indigo 1 en de virus b is geluidsmatig geen verschil. het draait zich hier alleen om de verpakking :).

Ik heb zelf voor de 'C' gekozen vanwege de verbeterde interface en hopelijk nog te komen verdere verbeteringen. Ik wacht alleen nog steeds tot 'ie geleverd wordt =(

Back