Gezocht: Sherman Filterbank 2

Status
Please reply by conversation.

Nap

Nieuwkomer
Ik ben op zoek naar een Filterbank 2, en ik wil er zo'n 400 euro voor betalen.

Doe me eens een aanbod! :dj:

En als ik zeg dat ik ongeveer 400 euro wil betalen zit daar best wat rek in hoor ... maar ik ga dus geen 600 betalen voor een nieuwe...

Origineel geplaatst door dsil
Goh, gisteren wat extra kooplusten opgewekt :D

Haha, ik moet zeggen dat mijn Jomox Airbase in Hazes z'n FB2 met Trigg aan de knoppen me wel iets deed ja :D

Origineel geplaatst door Napole0n
Haha, ik moet zeggen dat mijn Jomox Airbase in Hazes z'n FB2 met Trigg aan de knoppen me wel iets deed ja :D
een sherman sloopt elke drumachine

propter een digi in met een lekker loopje ook instant fett freakwerk

heb een tydje de 2 gehad ,..alleen met bv een 606 en mn cs30 eraan [ok wat fx erby ] kon ik qa soundpotentieel
byna hele stukken maken ...
dus een drumachine met handson control voor volumes [bv tr707/727/rx5] met een paar outs in de env in
maannn daar kunje eg van dene sounds in de andere rollen ,..terwijl je alleen maar met 1 drum + 1[ok2] filters
aan t freaken ben - zekers met de sync mode aan
krijgje sounds die van een strakke bassdrum naar rolle basslines kunne gaan

maar de sherman 1 kan byna netsoo veel as de2 hoor
tip dus scheelt cash

:halleluja

Heb inmiddels een filterdate met symphatiek forumlid, dus hopelijk heb ik er morgen eentje in mijn bezit :D

R-ond, ik heb een aanbieding gehad voor FB1's, maar die vond ik relatief duur. Voor die paar tientjes extra heb ik toch liever 'the full monty'. Immers, er zitten weer extra opties op, en dat biedt toch weer net een beetje meer. Ik ben wel benieuwd, als het waar is wat je zegt kan ik zelfs mijn RM1x qua geluid weer nieuw leven inblazen. Zitten best leuke bongo's en hatjes in, en wie weet wat wat scheurend Sherman geweld daar van kan brouwen.

Het is wel even wenne om een sherman onder controle te krijgen, geef niet op er zit echt veel meer in dan vette distortion!
Het duurde bij mij wel een paar weken voor ik het een beetje door had (input knop is je vriend). Nu na een half jaar ofzo kan ik er goed mee werken maar ik heb nog steeds het gevoel dat in nog maar 50% van het ding gebruik... :halleluja

Status
Please reply by conversation.
Back