Virus B desktop 300€

Vizion

Rock Solid
Marktplaats, advertentienr.:8641126713

06-04-07, 12:41
Aangeboden Access Virus B tafel model. Zo goed als nieuw, vaak gebruikt maar kras- en smetvrij en volledig functioneel. Compleet met MIDI en voedingskabels. Geen handleiding, maar deze is te downloaden op de site van fabrikant. Dit is een koopje mensen, dus wees er snel bij!

Staat in Leiden.

zekers el cheapo leuker dan een nordrack ie 2 vindt ik inputs en stemmen meer [3 osc ook ]

Ik heb gebeld maar de 300 was meer een begin maar met bieden bedrag. Zal wel voor de normale prijs weggaan :)

Origineel geplaatst door Nowald
Ik heb gebeld maar de 300 was meer een begin maar met bieden bedrag. Zal wel voor de normale prijs weggaan :)

gemeen is dat he
lokkertjes ...zijn t sneakerts

wat is wel een normale prijs ...?450of meer
asjet hebt over een b ...zijn der veel verschillen ,..qa update / grade ofso waardevoller

Ik heb voor de mijne uiteindelijk 500 euro betaald, maar ik had ook niet het geduld om te wachten op een betere aanbieding. 450 lijkt een beetje de gangbare prijs te zijn.

R-ond, alle Virus B's zijn hetzelfde aangezien de firmware via MIDI heel eenvoudig te upgraden is, alle benodigde files staan op de Access site. Dus of je er nu een koopt met het laatste OS of met de eerste maakt niet uit.

Origineel geplaatst door Napole0n
Ik heb voor de mijne uiteindelijk 500 euro betaald, maar ik had ook niet het geduld om te wachten op een betere aanbieding. 450 lijkt een beetje de gangbare prijs te zijn.

R-ond, alle Virus B's zijn hetzelfde aangezien de firmware via MIDI heel eenvoudig te upgraden is, alle benodigde files staan op de Access site. Dus of je er nu een koopt met het laatste OS of met de eerste maakt niet uit.

binnenkort hebk er eentje kwilde er een va by niet duur niet nieuw dus en een alles kunne met knoppen
heb nu nog de micro q mag weg 199.-
maar de virus lijkt me lkeker hoor wer anders dan nordlead ...al drie gehad haha
virus heeft toch veel meer 24 stemmen en audio in bv !!
thnx

Origineel geplaatst door Nowald
Ik heb gebeld maar de 300 was meer een begin maar met bieden bedrag.
Zal wel voor de normale prijs weggaan :)

Origineel geplaatst door R-ond
gemeen is dat he
lokkertjes ...zijn t sneakerts

Dit is een koopje mensen, dus wees er snel bij!

Tsja, waarom je als verkoper dit + je telefoonnummer er dan bijzet... sommige gasten :stupid

virus heeft toch veel meer 24 stemmen en audio in bv !!

Ja, die audio-in is vooral erg leuk ... je kan alles langs de effecten en filters trekken en ook met de Vocoder is een hoop te doen. Ben nu zelf al twee dagen bezig om beats uit mijn Airbase compleet af te breken in de Virus, geweldig speelgoed!!!

zal wel per setup verschillen, maar had niet echt behoefte meer aan de c d e f etc na de B, blijft een teringvetbakje en een c is eigenlijk maar een klein graadje beter

De C is misschien niet zo'n enorme stap vooruit, maar ik vind die TI met zijn extra synthesevormen in de laatste OS toch wel heel vet hoor.

Ik word altijd zo flauw van zulke mensen, bah!
Zet dan of gewoon je vraagprijs neer of gewoon dat je kan erop bieden.

Origineel geplaatst door Napole0n
De C is misschien niet zo'n enorme stap vooruit, maar ik vind die TI met zijn extra synthesevormen in de laatste OS toch wel heel vet hoor.

Klopt ook wel, maar een B verhoudt zich qua opties en functionaliteit niet met een TI. Maar zo als desktop synthje vind ik em al best krachtig en goed klinken. Verder zei ik al dat het een beetje afhankelijk is van je setup en voorkeur, ik gebruik em eigenlijk in singlemode in combo met andere gear dus ik zoek mn toeters en bellen in mn setup en niet zo zeer uit de gear zelf. Hoe dan ook, ik denk zo 70% van de keren dat ik em gebruik valt ie zo in de mix :halleluja

Origineel geplaatst door djlee
Ik word altijd zo flauw van zulke mensen, bah!
Zet dan of gewoon je vraagprijs neer of gewoon dat je kan erop bieden.
Inderdaad, dit slaat nergens op, gebeurd helaas steeds vaker, boycotten die gast(en)

mico q te koop 125.- eu

50 gasten mailen moetje terug mailen hebbie toch ook geen zin in ,...?
ik niet althans

zo zwerfter van mij nog en w30 advertentie bieden vanaf 100.- waren idd gasten die wat boden en niet mer reageren...BEN IK NU VERPLICHT M TE VERKOPEN VOOR 100.- ???

MOET EERLIJK ZEGGEN ASTER IEMAND KOMT MAAKM BLIJERMEE VOOR 100 WANT WEG = OOK WEER WGE
ZO GAAR DAT ACTIE DRIN NIET NEUZELEN JE WILTER VANAF EN DOEDAT DAN OOK !
ik kijk eg uit naar mn virus
bv mn cs30 en pro one [oude] teisco 60 f hadden ook audio in maar
das toch leuk schept eg mogelijkheden ,..
tweaken met idd drumlines erdoor heen ,..en op een ander kanaal van je mixert
t org. drumsoundje ,..best leuke dingen te creeren zeker met VA syncable lfo.s ...mmmm:okdan:

zekers el cheapo leuker dan een nordrack ie 2 vindt ik inputs en stemmen meer [3 osc ook ]

Nou doe mij maar zo'n nordrack 2, die kermis virus sound spreekt mij totaal niet aan! 8~

maar inderdaad en fuck advertentie, lekker cheap (van die gast dan)

Back