• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MMT8 Te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

renehelmig

Stamgast
Ik zet hem maar te koop en ik wil er snel van af.

140 euro (of zoiets)
hij is in +/-nieuwstaat, alleen wat krasjes bij de midi ingangen.
Er zit een juiste adapter bij en een printout van de handleiding.

ik hoor het wel :D

yep maar het is niet echt mijn ding, het was een impuls aankoop en ik wilde weten hoe hij werkte.
Het is geweldig maar ik speel niet live dus is het omslachtig, als je kijkt dat je ook met een compy kan werken:D

Dus, das de reden dat ik hem verkoop, en ik wil een ander dingetje kopen.

interesse?

nee zelf niet, ik vroeg me meer af waarom je 'm al zo snel wegdeed. is idd wel een erg nuttig ding voor live..heb er toen ik op zoek was naar een hardware sequencer, o.a. voor live, ook een tijd over gedacht. maar ik heb nu een Akai ASQ-10 en die is toch fijner. hoewel ik eigenlijk helemaal aan de analoge sequencers wil.
maar idd, een sequencer moet je maar net liggen. suc6!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back