gespot: Minimoog Voyager Sign. Edit.

dekzster

Mad Scientist
Edit ff je posting met de optie zet de smilies uit in dit bericht aangevinkt ik kom er niet op door te gokken in ieder geval.

Knappe jongen die deze voor die prijs meer naar huis krijgt.

Denk dat je wereldwijd duizenden en duizenden concurrenten hebt. :)

NEE DOMBO.......(sorry). Als je "buy it now" aanklikt is hij voor jou voor die prijs...EINDE VEILING!!!!!!!

Origineel geplaatst door dekzster
NEE DOMBO.......(sorry). Als je "buy it now" aanklikt is hij voor jou voor die prijs...EINDE VEILING!!!!!!!

Ja, en dan laat je hem via UPS of zo uit Amerika komen; EINDE VOYAGER ;)

Gisteren ff gemailt met rogue music over de prijs van een NORMALE voyager, dit is wat ik kreeg:

The Voyager is $2295, shipping would be $125, we are expecting them in
December, let me know if you have interest in one.

Dick Michaels
rogue Music NYC

Dit vind ik toch wel een interessante prijs:)

Jongens,

Jullie weten toch dat bij elke aankoop uit een niet EU-land er 19% BTW en 6% invoerrechten bijkomen? Dat betekent dus $ 3500 is Euro 3500 (voor het gemak) en dat plus Euro 825 BTW/Invoerrechten plus verzendkosten. Kost zo'n Voyager plotseling Euro 4375 (ex verzending). En dat is Euro 125 en geen $ 1000 goedkoper. Alleen waar ga je naartoe alstie stuk gaat???

Of hebben jullie een manier om de douane te omzeilen?

Groetjes, P-Five

Je kunt er een 'bolletje' van maken, maar waar laat je die. :confused:

Ik betaal met ups nooit extra kosten zoals btw en de 3.2% douanerechten.
Gewoon zorgen dat je het geld overmaakt en dan de synth opgestuurd krijgt.

:confused: Ik heb via DHL en per Expresse post artikelen uit Amerika laten komen en telkens kwam er BTW/Douanekosten bij. Wellicht is het via UPS anders. Heb dat nog niet geprobeert:D

Gewoon zorgen dat je het geld overmaakt en dan de synth opgestuurd krijgt.
ja dat is toch wel belangrijk, stel je voor dat je naar je centjes ken fluiten! nog even afgezien van het versturen van zo'n duur en kwetsbaar apparaat met UPS of FedEx - ook best wel een gok!

BTW: UPS en alle andere carriers zijn bij wet verplicht om alles aan te geven bij de douane. Dat geldt zelfs al voor een stapeltje CD's van amazon.com en dus helemaal voor een dure synth!

de berekening van P-Five is helemaal correct... en voor een importeur is het amper goedkoper in te voeren dus vandaar die relatief hoge prijs. en de marge op dit soort spul is juist relatief laag, reken maar na...
de winkelier verdient er uiteindelijk misschien een paar honderd euro op.

het kan allemaal best wel meevallen. De verzending gaat erg goed vanuit de VS. Mijn Voyager is binnen zonder een krasje. OK, ik geef toe, dat ze bij MoogMusic een kabeltje vergeten waren vast te maken zodat mijn left hand controller het niet deed. Na correspondentie met Robert Moog is het in orde gekomen. Ik heb de Voya even open gehad, kabeltje vastgezet en klaar. Geweldig apparaat. En - een mooie draagtas erbij, ook handig.
Ik geef toe, het blijft (erg) veel geld voor een monofone synth, maar hij is het wel waard. En in vergelijking met een mini klinkt hij zeker zo goed. Wat netter, net als toen ik in 1976 mijn 1ste mini kocht. Na al die jaren is hij veel anders gaan klinken en heeft aandacht nodig. Ik hoop dat de Voya het ook met gemak 30 jaar uithoudt.
J8D

hmmm thanks !!!

Origineel geplaatst door bambamstudio
ow en ik spreek uit ervaring. was shopmanager bij europeanmusician. Daar heb ik wel meer truuks moeten uithalen om in sommige landen de invoer kosten te drukken :)

En dan willen wij graag die trucs ook weten (direct via e-mail mag ook hoor!)

of een workshop : how to avoid tax and all that :D

Back