Electro/wave platenlabel

mindscan

The Perspective
Wie weet een electro/wave platenlabel wat wellicht onze muziek wil uitbrengen op cd en zou willen verspreiden. Wie heeft tips of links hoe wij dit het beste kunnen aanpakken?

Wij zijn een electro/wave band genaamd Misery.
www.misery.nu / www.myspace.com/miseryelectro .

Alvast bedankt voor de reakties.
(Ik kan hier nog eventueel wat nieuwe snippets plaatsen van nieuw werk, als daar belangstelling voor is)

Bedankt Frankh.
Ik heb eens geluisterd naar de artiesten bij dat label.
Het is best wel minimal electro wat zijn artiesten maken. Ik denk niet dat we helemaal in dat rijtje passen. Ik weet ook niet zo heel goed hoe ik onze stroming moet omschrijven. Ik zal in ieder geval eens even kijken of het wat past. Bedankt.

ff denken k6 commando ...
ask idd ook ben ..hunstaan in contact met t k6 label d8ik

check anders op my space ...
eta beverrs [ niet ceta haha]
kweet niet ff hoe ze heet was eig ..dat ze zijn gestopt weetkniks van
beetje duitse wave achtige electro
op zich is nocturnal state / industrial funk een apart lectro breakz label...checkit denhaag

Uhmz, maar dit heeft toch helemaal niets met elektro te maken... hebben jullie wel geluisterd? Klinkt als de Gathering met Tiesto samen. Volgens mij moet je het veel meer mainstream zoeken, veel optreden... Grote Prijs enzo en dan een commercieel label zoeken. Maar vooral optreden, het is een bandje, leuk voor festivals en 14 jarige meisjes met kleurtjes in hun haar... dit zal een DJ op vinyl niet zo snel draaien, denk ik.

Oeps, ik was vergeten te luisteren naar de muziek, zal het toch eens doen ben nu wel geinteresseerd.

Back