Wat gebruiken jullie ?

Cubase SL 3.1 hier.

Doet wat ik wil dat het doet. Verlang bij het werken met midi nog wel eens terug naar Cakewalk Pro Audio 9 (leuk dat meerdere mensen dat hebben!). Sonar ook een tijdje geprobeerd, voor midi vond ik t prima werken, vst's gingen ook prima, maar audio en met name effecten kreeg ik niet lekker voor elkaar. Nu met Cubase werkt dat een stuk prettiger, alleen de score-editor vind ik dus wat minder dan die van Cakewalk. Maargoed, je kan niet alles hebben denk ik.. ;)

Niet lachen:

Roland W30, Yamaha SY99 (2x) en Roland MC500 en MC500 MkII. Ik heb niet echt nood aan een PC met sequencing soft. Gewoon recht-toe-recht-aan met oldskool sequencers :D.

:doei:

Origineel geplaatst door Danny
Niet lachen:

Roland W30, Yamaha SY99 (2x) en Roland MC500 en MC500 MkII. Ik heb niet echt nood aan een PC met sequencing soft. Gewoon recht-toe-recht-aan met oldskool sequencers :D.

:doei:

Oldskool?? dan zie ik de Korg SQ10, ARP Sequencer en moog 960 en geen MC of aanverwante midi bakken.

Protools 7.3 en Ableton 6.

Ableton is makkelijk en werkt snel door het gebrek aan opties.
Protools voor opdrachten van school.

Eventuele na bewerkingen in Adobe audition.

Nuendo 3.2 . Ik heb ook Cubase 4, maar daar ben ik nog niet over uit of ik die al wil gaan draaien 8)

Back