oost europese vinyl fabriek

lostsun

Ingeburgerd
Hey mensen, ik loop al enkele tijd met het idee in mn hoofd om een 12 inch uit te brengen. Ik heb al gegoogled, maar de prijzen vielen me tegen. In de wandelgangen hoor je altijd dat het in oost-europa heel goedkoop is. Iemand aanraders (evt. ook buiten oost-europa? ..alvast bedankt

Afrader heb ik wel voor je: in oost-europa doen.

Beter laat je het in haarlem doen !

Sja, soms IS goedkoop duurkoop..

:erm: Waarom niet op CD? Jaja, ECHTE DJ's doen 't met platen.., maar toch? Totdat je er wat (meer) geld mee verdient, of tot de tijd dat een label(tje) het voor je op plaat drukt?

Hey er is zeker een verschuiving gaande van vinyl richting cd's. De reden waarom ik het op vinyl wil hebben is omdat het over hiphop gaat..in die scene si vinyl nog wel populair, hoewel het steeds minder wordt. Hiernaast was de track voortijdig "gelekt" en had het een buzz opgewekt aan voornamelijk de oostkust van het land van de heer G. Bush, vandaar dat ik binnen een bepaald tijdsbestek wil handelen.

In belgie zit ook zo'n vinyl boer, ben de naam even kwijt.
Maar als je snel wilt zou ik zeker naar haarlem gaan.

Origineel geplaatst door lostsun
, vandaar dat ik binnen een bepaald tijdsbestek wil handelen.
dan zou ik het juist in Hrlem doen.

kennissen van me hebben vroeger nog in oost europa laten persen, maar nu gebeurd alles in Parijs..

belgie is af te raden wegens SABAM gezaag :r

gewoon een label in de states aanschrijven .. stonestrow ofzow maar dan moet het erwel bij passen natuurlijk. Zelf persen en distribueren zou ik pas later gaan doen .. zeker als time an issue is nu ..

Origineel geplaatst door MadR
gewoon een label in de states aanschrijven .. stonestrow ofzow maar dan moet het erwel bij passen natuurlijk. Zelf persen en distribueren zou ik pas later gaan doen .. zeker als time an issue is nu ..

ja bij stones throw of misschien wel def jux.. waarom niet :D

wat is er mis met die belgen? gaat het hier over vinylcuts?

Origineel geplaatst door Zoidsity
...goedkoop duurkoop..

nou die midi-dcb spulletjes uit tsjechie zijn anders prima hoor, je hebt oosteuropa en oosteuropa, niet te makkelijk oordelen over een half continent, soejoz raketten storten niet neer space shuttles wel

Back