deze formant gaat niet veel geld gaan

op ebay duitsland nog 1 dag: 102 euro

Attachments

• 240b_1_b.jpg
    240b_1_b.jpg
    33,3 KB · Bekeken: 108
Zou ie lang branden in de vuurkorf?

Origineel geplaatst door ambi-j
op ebay duitsland nog 1 dag: 102 euro

Hmmmmm om eerlijk te zijn zou dit niet mis staan in mijn woonkamer als ornament.

Dat is Belgisch. Niet zeuren, 't is nog altijd begrijpelijker dan posts van sommige anderen.

Origineel geplaatst door Zoidsity
Dat is Belgisch. Niet zeuren, 't is nog altijd begrijpelijker dan posts van sommige anderen.

Tjaa snap ik ook niet niks tegen rond maar dat schrijfgedrag! He rond! ;)

Nja dan zit die X gabber te zeuren dattie mij niet begrijpt. :D

Stomme vent hijs een van de redenen waarom ik die kut muziek niet meer luister na jaren.
Ook als je er achter komt hoe 't gemaakt word en wat nou eigenlijk iets heeft weetje wel. Kheb me ogen geopend, hier stopt die kick waar t ooit mee begon. :P

Origineel geplaatst door Leendert
Nee man die gast is juist tof! Fukkin luv him! :D

iedreen houdt van Rond ..soms is vierkant beter

wat denk je dat ze dachte toen ze rond[e] wielen gingen gebruiken ipv vierkante ,...? nou *D

razor ...groene vingers ?

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Zoidsity
nee serieus... ik snap er echt weinig van als er zoiets staat...

en qua r-ond, hij is soms onnavolgbaar maar ondanks dat ie het telkens voor zijn voeten krijgt geworpen blijft ie opgewekt.
wat dat betreft :okdan: :mega:

Origineel geplaatst door ambi-j
toch nog 351 euro voor dit wrakje.

351 voor 3 formant [cem toch ] vco.s gen geld ..bouwm om!
oja t ging hier ook nog over een synth vergeet soms waar t aalemaal mee begon ...eerst waren eer synth ....toen kwam er licht ...as laatste kwam zondag mooi mannn!
:halleluja :mega: proost [gister mn biertjes by een vriend laten staan ...oo o o o o ]

Rond, khoop dat ik jou nog een keer meemaak in het echt, misschien ben je dan nog duidelijker! haha! :biertje: :D

Back