Mutronics Mutator

Status
Please reply by conversation.

RiSC

Stamgast
Ik zou het graag horen als iemand een Mutronics Mutator te koop weet.

Ik heb een Mutator besteld bij Mutronics, wel wat aan de prijs (£625 plus £65 plus VAT at 17.5% so a total of £810.75) als je het vergelijkt met de Sherman.

Als je er ook nog een wil (nieuw) moet je er wel snel bij zijn, want ze hebben net de laatste Mutators gemaakt en gaan ze niet meer bijmaken.

Dan toch maar een Schipmann. ;)

(En bijmaken heb je mutronics ook niet voor nodig. Wel een soldeerbout.)

Origineel geplaatst door RiSC
Ik heb een Mutator besteld bij Mutronics, wel wat aan de prijs (£625 plus £65 plus VAT at 17.5% so a total of £810.75) als je het vergelijkt met de Sherman.

Als je er ook nog een wil (nieuw) moet je er wel snel bij zijn, want ze hebben net de laatste Mutators gemaakt en gaan ze niet meer bijmaken.

wat kost eiegn lijk die nieuwe sherman die rack met in/ out an de front ...ook 680+ ongever eu ???
die dubbele zag laatst in een e bay verkoop shop 1250.- gaan $$$ he ...das toch 2x sherman ...
mensen die een quad kopen zijn ook gek [sorry dione :D ]
..maar dikke centen voor een over de kop app.

is die mutronics nou soo goed ..= volgens mij geen slopet eerden een silky filter 2 lfo,s
...je koop een kast met modulair ,..filters voor dat geld ..jaja doepfer:engel:

De Mutator en de Filterbank zijn niet met elkaar te vergelijken. De eerste is veel subtieler, echt een filter. De Sherman is veel meer een effectapparaat, een ragbak, meer opties maar ook veel meer schade aan je signaal. Wat natuurlijk de bedoeling is.

Origineel geplaatst door vinnieq
De Mutator en de Filterbank zijn niet met elkaar te vergelijken. De eerste is veel subtieler, echt een filter. De Sherman is veel meer een effectapparaat, een ragbak, meer opties maar ook veel meer schade aan je signaal. Wat natuurlijk de bedoeling is.

idd vinnie hadjij niet een mutronix filter ooit [ofwasdat ookgevraagd ?]
iig heb ik ooit een sherman gehad 2 en das idd meet een tool dan simpleweg een mooi filter
maar
citaat koper ; Ik heb een Mutator besteld bij Mutronics, wel wat aan de prijs (£625 plus £65 plus VAT at 17.5% so a total of £810.75) als je het vergelijkt met de Sherman.

ik vraag me toch af sje bv een mooi filter wil & en er zoveel cashjes voor wil neerteleen ,...
dan zou je eens .. die fx / modulair draad moeten bekijken [doort gekibbel heenlezen]
en voor een prijs wat dik boven de 1000 eu uitkomt kunje een mega filtersetje samenstellen

begrijp nogsteeds niet wat m nou eg soo "waarde volmaakt"
tis idd een app wat je by de betere goed gevulde [pro ] studio tegenkomt ,..
net ade top comp/pre ampies ..

dat doe je as t zich tergverdient lijkt me
wie ben ik ???

:halleluja sc6

Het stelt echt geen reet voor qua techniek is mijn mening. Dus wel erg duur betaald toch?

Attachments

• mutator_guts.jpg
    mutator_guts.jpg
    140,2 KB · Bekeken: 61
Ja, zo is alles duur natuurlijk. Gebakken zand met wat koperdraadjes. Gewoon dicht laten en gebruiken. Moet je es een KaossPad openmaken: helemaal niks! Die Mutator is wel een mooi ding hoor, zeker als je een MIDI versie hebt. De naam doet vermoeden dat het een extreme mangelaar is maar dat valt reuze mee (of tegen). Mooi voor subtiele randjes of stereoeffecten. Geinig als extra VCF/VCA bij je simpele monosynth. Om je saaie jaren 80 drumcomputer op te vetten. Ik hou 'm nog wel even.....

Origineel geplaatst door vinnieq
Ja, zo is alles duur natuurlijk. Gebakken zand met wat koperdraadjes. Gewoon dicht laten en gebruiken. Moet je es een KaossPad openmaken: helemaal niks! Die Mutator is wel een mooi ding hoor, zeker als je een MIDI versie hebt. De naam doet vermoeden dat het een extreme mangelaar is maar dat valt reuze mee (of tegen). Mooi voor subtiele randjes of stereoeffecten. Geinig als extra VCF/VCA bij je simpele monosynth. Om je saaie jaren 80 drumcomputer op te vetten. Ik hou 'm nog wel even.....

hehe.. ja.. Ik speelde ook meer voor duivels advocaat :D

Origineel geplaatst door Arv
Het stelt echt geen reet voor qua techniek is mijn mening. Dus wel erg duur betaald toch?

hmm ok oms van binne te zien

een ding hy is zeker gewardeerd
door veel biggo stuuds
die tussen hun te dure fx outborad en filtre in wil

ik spreek beetje voor mezelf ,..as toch budget gebonden muzikant dat ik er wel drie keer over na denk wat t kan / hoe t klinkt voor t geld en ,..ofter equivalanten zijn ?

jomox & dat ausie merk met die tabletop filters / fx jes hebben hele leuke filters ...ook weer heel wat anders dan bv de sherman...persoonlijk vindt ik bv soon akai stereo / midi filter ook niet erg byzonder

keuzes keuzes iedereen dezijne
:okdan:

Status
Please reply by conversation.
Back