Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door RiSC
Ik heb een Mutator besteld bij Mutronics, wel wat aan de prijs (£625 plus £65 plus VAT at 17.5% so a total of £810.75) als je het vergelijkt met de Sherman.
Als je er ook nog een wil (nieuw) moet je er wel snel bij zijn, want ze hebben net de laatste Mutators gemaakt en gaan ze niet meer bijmaken.
]
Origineel geplaatst door vinnieq
De Mutator en de Filterbank zijn niet met elkaar te vergelijken. De eerste is veel subtieler, echt een filter. De Sherman is veel meer een effectapparaat, een ragbak, meer opties maar ook veel meer schade aan je signaal. Wat natuurlijk de bedoeling is.
sc6Origineel geplaatst door vinnieq
Ja, zo is alles duur natuurlijk. Gebakken zand met wat koperdraadjes. Gewoon dicht laten en gebruiken. Moet je es een KaossPad openmaken: helemaal niks! Die Mutator is wel een mooi ding hoor, zeker als je een MIDI versie hebt. De naam doet vermoeden dat het een extreme mangelaar is maar dat valt reuze mee (of tegen). Mooi voor subtiele randjes of stereoeffecten. Geinig als extra VCF/VCA bij je simpele monosynth. Om je saaie jaren 80 drumcomputer op te vetten. Ik hou 'm nog wel even.....

Origineel geplaatst door Arv
Het stelt echt geen reet voor qua techniek is mijn mening. Dus wel erg duur betaald toch?