Zoek iemand om synth-muziek te maken.

de Korg MS10!!! een Legende! tegenwoordig zie je Royksopp ermee freaken op het podium. Een kleine fijne analoge monosynth met 1 vco en wat patchmogelijkheden. Errug vet. Jarre heeft em nooit gebruikt maar ik wel! een VCS3 is mij namelijk iets te duur voor een bliepjessynth, dus haal ik de bliepjes (en de rest van die song) uit de MS10, gaat prima.

Wat vinden jullie van z'n nieuwe Cd
Heb hem besteld, was er niet meer.
Maar ben zeer benieuwd. Ik wist wel dat er een nieuw studio album aan zat tekomen. Maar niet dat ie al uit was, en al helemaal niet dat ie nederland al te verkrijgen was. Heb weer lekker zitten suffen:gaap:

Origineel geplaatst door Googol
Jarre gebruikt(te) 'n PS-3300 modulair dan heb je geen Ms-10 nodig.

Jeumig wat een bakbeest. Er is toch een berg zooi gemaakt destijds... hoe past dat allemaal in zo'n kassie met al die losse transistortjes (geen buizen he :confused: ).

Mooi spul. Staatsloterijtje met oudjaar kan wonderen doen.:bekdicht:

Origineel geplaatst door wesko
Jeumig wat een bakbeest. Er is toch een berg zooi gemaakt destijds... hoe past dat allemaal in zo'n kassie met al die losse transistortjes (geen buizen he :confused: ).

Mooi spul. Staatsloterijtje met oudjaar kan wonderen doen.:bekdicht:

Dan zal je toch erg hard moeten zoeken om een goed werkend exemplaar te moeten vinden. Er zijn er naar schatting slechts tussen de 300 en 500 gebouwd:D

Origineel geplaatst door Marcel D
Dan zal je toch erg hard moeten zoeken om een goed werkend exemplaar te moeten vinden. Er zijn er naar schatting slechts tussen de 300 en 500 gebouwd:D

Ja, ik heb het gelezen. Kwestie van bieden. Als je het geld hebt dan >:|
Maar o o o wat is er een hoop moois gemaakt. Net Alan Parsons Best-Of geluisterd, nopiemand die lekker aan het pielen was, maar met gitaar. Erg goeie combinatie. Gary Numan heeft (zag ik laatst door het werk van The Actor) ook veel leux met gitaar gecombineerd. Lekker.

Back