Mr. Psyman - Spiritual energy [Psytrance]

Mr. Psyman

Nieuwkomer
Jongens en meisjes, damen en heren!

Ik heb een nieuw nummertje gemaakt en deze keer is het echt trippen geblazen!

PSYTRANCE!!!

Na afgelopen weekend m'n eerste psytrancefeestje meegemaakt, liep ik hierna over van de inspiratie. Ik heb m'n muziek helemaal gevonden!

En hier is daarvan het resultaat:
http://www.divshare.com/download/418461-34a (wel de track downloaden aub, want als je op play drukt dan speelt ie in een veel trager tempo af op de een of andere manier )

Zeer benieuwd naar jullie mening. :)

Laatst gewijzigd:
Wel oké nummertje; geluidskwaliteit vind ik vrij goed.

Dat 'vrolijker' melodietje na de 1e break vind ik zelf niet zo. Hou meer van 't wat monotoner houden wat je vaak in Goa-achtig spul hoort.

:erm: Wat is 't verschil eigenlijk tussen Goa en psytrance?

:( Stomme hokjes!

Goeie track, en zoals gebruikelijk vraag ik me meteen weer af hoe je hem precies gemaakt hebt...

Vooral de "weirde" zuigende geluiden klinken alsof daar veel werk in is gaan zitten, OF er is een trucje/plug wat ik niet ken...

In ieder geval een erg coole track, zeker als dit je eerste poging tot psytrance of goa (of hoe het tegenwoordig ook mag heten) is.

Een vriend van mij die kenner, of in ieder geval groot liefhebber is van dit soort muziek zegt altijd dat dit soort muziek een soort verhaal, of een soort van "reis" idee losmaakt bij hem, en ik weet zeker dat dat bij deze track prima gelukt is.

Back