JX-3P op MP

Hooihuis

Acta est fabula
Als je nu heeeeeeeel graag een Roland JX-3P wilt hebben dan kun je hier je slag slaan voor maar 800 euro.....moet je wel snel zijn :D

Is dit niet een tikje duur voor deze bak :confused:

geen geld :L

alle knoppen zijn puur zilver,en het keyboard is voledig uit ivoor gemaakt van de slagtanden van een mamoet die ze 100 jaar geleden teruggevonden hebben nadat ze 5 jaar blootgesteld geweest zijn aan argon 8-categorie lazerstraling in een waterdichte vacuum met permanent toezicht van 3 professors waarvan 1 de kleinzoon was van de kerel die de mamoet had gevonden.

Origineel geplaatst door rvooh
3 keer te duur

maar wel een heel leuke synth!
beetje ondergewaardeerd vind ik...

Met een programmer erbij lijkt het me ook best een aardige bak inderdaad. Maar zelfs dan nog geen 800 euro waard ben ik bang :)

En qua looks vind ik de JX-3P niet zo geslaagd, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Origineel geplaatst door HEXAGON
alle knoppen zijn puur zilver,en het keyboard is voledig uit ivoor gemaakt van de slagtanden van een mamoet die ze 100 jaar geleden teruggevonden hebben nadat ze 5 jaar blootgesteld geweest zijn aan argon 8-categorie lazerstraling in een waterdichte vacuum met permanent toezicht van 3 professors waarvan 1 de kleinzoon was van de kerel die de mamoet had gevonden.

:dubbel:

ik krijg altijd de pis van die ongeloofwaardige prijzen die ze vragen maar ik krijg ech zwaar de zeik van achterlijk lage prijzen die worden geboden.
De wererld zit soms raar in mekaar.

Origineel geplaatst door renehelmig
ik krijg altijd de pis van die ongeloofwaardige prijzen die ze vragen maar ik krijg ech zwaar de zeik van achterlijk lage prijzen die worden geboden.
De wererld zit soms raar in mekaar.

Ach, ik trek me er nooit zo heel veel van aan. Het reguleert zichzelf wel denk ik altijd maar :)

Wel vraag ik me in sommige gevallen af, hoe ze aan die bedragen komen....zou zo iemand nu ECHT en oprecht denken dat een kale JX-3P een waarde heeft van 800 euro en zo ja, waar baseert hij dat idee dan op? Just curious....8)

Back