Hallo allemaal. Mijn naam is Willem van Wanrooij en ben nieuw hier. Wat kom ik hier doen? Nou ben ik van mezelf eigenlijk een 100% drummer, door omstandigheden ben ik hiermee echter al een tijdje gestopt. Nu ben ik me aant orienteren op nieuwe mogelijkheden. Ik moet namelijk gewoon muziek blijven maken. En dus ben ik erg geinteresseerd
in de mogelijkheden die electronica mij bieden. Zelf ben ik op zoek naar een MC 505, ik hoor daar tenminste altijd
positieve geluiden over, zeker omdat ik nogal beat georienteerd ben. Maar omdat ik vanaf punt 0 moet beginnen zijn
nuttige tips altijd bruikbaar! Dus graag goede tips en leuke aanbiedingen! Alvast bedankt voor de moeite allemaal.
Groet Willem
in de mogelijkheden die electronica mij bieden. Zelf ben ik op zoek naar een MC 505, ik hoor daar tenminste altijd
positieve geluiden over, zeker omdat ik nogal beat georienteerd ben. Maar omdat ik vanaf punt 0 moet beginnen zijn
nuttige tips altijd bruikbaar! Dus graag goede tips en leuke aanbiedingen! Alvast bedankt voor de moeite allemaal.
Groet Willem
is wel een stukje duurder