Nexus drums!!!!

jack metallic

Ingeburgerd
Ik vind de geluidskwaliteit en inhoud van de synths in de nexus niet zo interessant (pak ik liever een softsynth of hardware synth voor) maar die drums expansion pack... PFFFFF Voor het eerst sinds tijden kan ik lekker ritme's bedenken en zonder veel gezeur mijn idee omzetten in een drumtrac die 'out of the box' al heel crunchy en lekker klinkt (beetje akai s3000xl sound).

Ander ding:

Wanneer je voor ieder spoor een type drum geluid pakt en de ARP editor gebruikt voor het intekenen van de nootjes, dan heb je simpel weg de matrix editor uit reason die zo geweldig is!!

Die drums zijn echt goed en ik ben niet lui :)

Laatst gewijzigd:
altijd leuk gelukkige mensen ;)

Ik vind ze ook wel lekker klinken, al vind ik de synths ook goed van Nexus ... (Samen met Sylenth1 en z3ta ofcoz)

ik vindt het beetje tegenvallen dit product van Refx!

Ik heb er even mee mogen stoeien en geloof dat het niet mijn ding is, de geluiden althans sommige klinken zeker niet verkeerd. Maar als ik eens die drumpack ter hand neem, dan jeez kwaliteit is er niet echt! Buiten dat layeren kan niet in nexus? Of heb ik het nu verkeerd als ik er een aantal van dezelfde soundbank over elkaar heen knal hoor ik er slechts 1! Het omhoog zetten van de voices werkt niet. Wat is dit kan dit ding het dan niet en moet je voor elke sound een andere nexus openen?

Back