Dour 2007

Organisatie kan idd veel beter vb op de doorgangen van de camping planken leggen zodanig dat je niet heel de tyd door de modder moet ploeteren.Maar de muziek heeft voor mij alles goed gemaakt.Ik heb wel 2 dagen nodig gehad om terug bij mn positieven te komen.Het was dansen op een vuilnisbelt en het enige groen dat je zag werd er in sigaretten gedraaid.Het hoort er gewoon bij..8)

Ook erg zuur dat er geen picknicktafels of zo waren op het festival terrein, was vorig jaar wel. Ik hoorde dat dat was omdat het uitverkocht was: voor een betere doorstoming van al dat publiek. Wat een onzin, er was plek zat.
Vond het wel erg gezellig en leuke dingen gezien ook.

Dat lowlands zo veel duurder is, is trouwens nonsens: kaartje+servicekosten+camping maakt 95 es en op het terrein is alles net zo duur. Scheelt 30 euro dan.

Origineel geplaatst door Idioteque
Haha ja, en ze hadden ook nog herbal XTC ingenomen bij de smartshop op het festival omdat er wel engelse en nederlandse maar geen franse instructies bij zaten :P

Alsof Fransen handleidingen lezen op verpakkingen.. :frons: (zie die paddo flippende Fransen in Adam) :D

Back