PzHKL
Terror Management
Gaat er nog iemand uit het noorden des nederlandsch? Ik heb nog geen vervoer... De heenreis zou nog wel gaan met openbaar vervoer maar ouderwetsch lekker -festival brak- terug met OV daar ben ik te oud voor geworden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Arv
Maar aan het weer te zien hoef ik niet droevig te zijn!

Origineel geplaatst door chielos
ach donderdag een beetje regen, daarna 25 - 30 graden![]()
het enige nadeel is die doorgang naar het andere deel van het terrein dat dan verandert in een 4x4 oefen terrein.. 

Kan nie wachten 
Voor de goeie orde, ik hoop het wel voor jullie! Maar ach, zo een mooie vijver voor de muziektenten is ook wel leuk..het enige nadeel is die doorgang naar het andere deel van het terrein dat dan verandert in een 4x4 oefen terrein..
![]()

Ik was te laat met kaarten, nu is het uitverkocht. Maar aan het weer te zien hoef ik niet droevig te zijn!
Origineel geplaatst door sander
Koop je ze toch op marktplaatst ofzo.

I know, maar daar wordt behoorlijk hoog tegen elkaar opgeboden. Nee ik ga volgend jaar wel ofzo... Kan nu toch niet meer makkelijk vrij vragen op werk zo kortdag
same here..
Wel erg fijn maar niet dankzij de organisatie was het nabijgelegen meertje, waar je in de hitte heerlijk kon zwemmen.
Origineel geplaatst door Idioteque
Zwaar k*t echter was de hele organisatie; de camping was een ramp, helemaal volgepakt met tenten, smerig, modderig, iedereen piste maar in de bosjes, m.a.w. slecht dusWel erg fijn maar niet dankzij de organisatie was het nabijgelegen meertje, waar je in de hitte heerlijk kon zwemmen.