Dour 2007

Gaat er nog iemand uit het noorden des nederlandsch? Ik heb nog geen vervoer... De heenreis zou nog wel gaan met openbaar vervoer maar ouderwetsch lekker -festival brak- terug met OV daar ben ik te oud voor geworden ;{ :D

en moet er nog geen synthforum-meetingpunt afgesproken worden? :D

jaaa ik ga ook
ouderwets met het o.v. terugreis wel met de auto hehe

iedereen wel z'n kaplaarzen en poncho's ingepakt ???!
of hopen we op een wonder dat het spontaan mega goed weer wordt :)

Ik was te laat met kaarten, nu is het uitverkocht. Maar aan het weer te zien hoef ik niet droevig te zijn!

Ik ga ook! (met de DNB Bus)

Amon Tobin, Adult., Autechre, Black Rebel Motorcycle club, Black Strobe, Bonobo, Bright Eyes, DJ Shadow, Dr. Lektroluv, Dropkick Murphys, Gabriel Rios, Goldie, Goose, Jimi Tenor & Kabu Kabu, Kid 606, Le Peuple de l'Herbe, Luke Vibert, Magnus, Mintzkov, Motorpsycho, Nid & Sancy, Sean Lennon, Venetian Snares, Vive La fete, zZz

dat zijn dan alleen nog maar de dingen die ik al ken en wel eens zou willen zien, en dan nog nieuwe dingen ontdekken...En
tussendoor nog tijd zien te vinden om :biertje: :biertje: :biertje: :biertje:

En dat weer valt nogal mee zoals het er nu uitziet: klik en het wordt zondag nog warmer schijnt

Origineel geplaatst door Arv
Maar aan het weer te zien hoef ik niet droevig te zijn!

ach donderdag een beetje regen, daarna 25 - 30 graden 8)

Origineel geplaatst door chielos
ach donderdag een beetje regen, daarna 25 - 30 graden 8)

Voor de goeie orde, ik hoop het wel voor jullie! Maar ach, zo een mooie vijver voor de muziektenten is ook wel leuk.. :D het enige nadeel is die doorgang naar het andere deel van het terrein dat dan verandert in een 4x4 oefen terrein.. :)

Het is altijd mooi weer met Dour, te mooi... stof en verbranden enzo. Dus daar gaan we dit jaar maar weer vanuit. :)

Voor de goeie orde, ik hoop het wel voor jullie! Maar ach, zo een mooie vijver voor de muziektenten is ook wel leuk.. :D het enige nadeel is die doorgang naar het andere deel van het terrein dat dan verandert in een 4x4 oefen terrein.. :)

hee, man, twordt mooi weer dit weekend hebben ze gezegd op menig weerbericht ;) 8)

Ik was te laat met kaarten, nu is het uitverkocht. Maar aan het weer te zien hoef ik niet droevig te zijn!

Koop je ze toch op marktplaatst ofzo.

Origineel geplaatst door sander
Koop je ze toch op marktplaatst ofzo.

I know, maar daar wordt behoorlijk hoog tegen elkaar opgeboden. Nee ik ga volgend jaar wel ofzo... Kan nu toch niet meer makkelijk vrij vragen op werk zo kortdag

Als je een dronke idioot tegenkomt met een zwarte tshirt van tr 909 kom es goeiedag zeggen dat ben ik.:)

Nico ;)

Erg veel zin erin, ik kijk vooral uit naar Skream, 65daysofstatic, Amon Tobin, Chris Clark, Autechre, Venetian Snares, Noisia, Sioen en Wolf Eyes, al ben ik ook heel benieuwd naar de rest!

I know, maar daar wordt behoorlijk hoog tegen elkaar opgeboden. Nee ik ga volgend jaar wel ofzo... Kan nu toch niet meer makkelijk vrij vragen op werk zo kortdag

:( same here..

Zo, dat was dus weer eventjes Dour, wie zijn allemaal gegaan hier?

De muziek was echt geweldig, ik heb o.a. Autechre, Venetian Snares, Amon Tobin, Skream, Chris Clark, Wilco, Grimelock en High Tone gezien, echt te gek, als iemand opnames van die sets heeft; graag! :D

Ik vond vooral de laatste paar nummers van Amon Tobin te gek, en ook geweldig was het stukje in Chris Clarks set waarin hij o.a. de baslijn van het nummer Mr. Bad News van Milanese als melodie gebruikte, echt te gek. Ook de akoestische drums waren een leuke toevoeging.

Zwaar k*t echter was de hele organisatie; de camping was een ramp, helemaal volgepakt met tenten, smerig, modderig, iedereen piste maar in de bosjes, m.a.w. slecht dus :( Wel erg fijn maar niet dankzij de organisatie was het nabijgelegen meertje, waar je in de hitte heerlijk kon zwemmen.

Gelukkig maakte de muziek alles goed! :)

Origineel geplaatst door Idioteque
Zwaar k*t echter was de hele organisatie; de camping was een ramp, helemaal volgepakt met tenten, smerig, modderig, iedereen piste maar in de bosjes, m.a.w. slecht dus :( Wel erg fijn maar niet dankzij de organisatie was het nabijgelegen meertje, waar je in de hitte heerlijk kon zwemmen.

Ach, het is nooit anders geweest. Toen ik er heen ging was het ook al zo. Wat ik ook wel jammer vond (toendertijd, ik weet niet hoe het nu is), is de watervoorziening. Een paar van die boeren gier-wagens vol water met een paar kranen, that was it.. Sta je dan met 300 man te wachten op een straaltje piswater. Hehe. maar ja zo is het nou eenmaal...

Sja, als je meer organisatie wilt moet je maar naar Lowlands, ofzo gaan. Ook gelijk 3x zo duur..

Back