dj vadim - kill kill kill (plugexpert rmx)

De muziek is me wat te gerecycled maar wat een goede compressie zit er in deze track zeg. Erg lekker.

Origineel geplaatst door fuse
..maar wat een goede compressie zit er in deze track zeg. Erg lekker.

En als Fuse dat zegt, is het ECHT een compliment!

Aardig nummer opzich, maar ik moet 'm nog eens onder 't genot van een biertje, lekker in de zon horen, denk ik..

Knetters, lekkertje inderdaad hoor...

Lijkt een beetje alsof scatman john opeens kwaliteiten heeft gekregen... :D

Hey,

Al een aantal jaren volg ik jouw muziek via het internet. Dat ging, als ik het goed heb, eerst met Joyrex tot nu aan WATMM.

Ik vind dat je wel talent hebt. Je beats zijn altijd goed verzorgt ditto de sound-design en mix. Met deze track weet je het weer uitstekend uit te voeren en neer te zetten hoe het wél moet. Je muziek inspireert me wel in zekere zin.

Als je nog een label zoekt ik ken er nog wel eentje in Engeland die nog wel demo's zal accepteren. Zal me niet verbazen als je die ook kent of misschien ook niet.

Succes!

Laatst gewijzigd:
baslijntje is lekker
die gehakkelde stem vind ik ronduit irritant
ik begrijp wel dat je wil laten zien hoe goed je kan editten maar dat geloven we nu wel
niet meer doen!
zonde

Origineel geplaatst door machine
baslijntje is lekker
die gehakkelde stem vind ik ronduit irritant
ik begrijp wel dat je wil laten zien hoe goed je kan editten
als je dan echt door wilt draaien; check (ikbedoel Limewire) dan maar eens modeselektor; "dancing box featuring TTC. "

thnx voor de woorden internet mensen :)

chosenminder: ik ben niet actief op zoek naar labels, heb sinds 2002 geen echte 'demo' meer gestuurt. Niet omdat ik dat niet wil ofzo of bang ben te worden afgewezen, maar omdat het geen zin heeft als je zo weinig tracks afmaakt voor een fatsoenlijke cd. Voordeel van het internet is dat kleine labeltjes contact met mij opnemen (meestal via mond op mond reclame na remixen die ik doe) en vragen of ik eigen tracks af heb, zo ontstaat er een dialoog en komt er soms wat uit op een compilatie.

Welke labels had je in gedachte?

machine: "die gehakkelde stem vind ik ronduit irritant
ik begrijp wel dat je wil laten zien hoe goed je kan editten maar dat geloven we nu wel
niet meer doen!
zonde"

heh, eigenlijk was het niet de bedoeling de vocalen zo over de beats te leggen, maar ik kreeg de aangeleverde raps maar niet lekker op de beat. Die franse rapflow was retesnel / haast in een andere timesig + in een ander bpm snelheid aangeleverd als de andere remixpack samples. Ik was me zo aan het ergeren dat ik maar de hele render heb gerecycled om em te breken over de instrumental :) Vind het zelf uiteindelijk wel lekker, versta die franse shit toch niet!

grts

Origineel geplaatst door plugexpert
thnx voor de woorden internet mensen :)

machine: "die gehakkelde stem vind ik ronduit irritant
niet meer doen!
zonde"

heh, eigenlijk was het niet de bedoeling de vocalen zo over de beats te leggen, maar ik kreeg de aangeleverde raps maar niet lekker op de beat. Die franse rapflow was retesnel / haast in een andere timesig + in een ander bpm snelheid aangeleverd als de andere remixpack samples. Ik was me zo aan het ergeren dat ik maar de hele render heb gerecycled om em te breken over de instrumental :) Vind het zelf uiteindelijk wel lekker, versta die franse shit toch niet!

grts

het effect is best gaaf maar de hele tijd achterelkaar door werkt op je zenuwen
misschien als je het sporadisch doet met een delay er over dat het beter te pruimen is.

just my 5cts

Back