Sequential Circuits Model 800 Analog Sequencer Vintage

lijkt op zoon mfb trigger module sequencer
meer vintage dan bruikbaar

Oe ik vind dat ook wel een toffe sequencer.
Leuk dat je de groove later kan aanpassen door gewoon in te kloppen bovenop bestaande noten.

Oe ik vind dat ook wel een toffe sequencer.
Leuk dat je de groove later kan aanpassen door gewoon in te kloppen bovenop bestaande noten.

inderdaad erg tof! wat zou zo'n ding moeten opbrengen denk je?

Hi my name is Keith.......................

tja, goede demo's toch. ik had hetzelfde idee als ron, beetje suffe achterhaalde sequencer, meer voor de sier dan bruikbaar, maar dat valt nogal mee.

op ebay stond er pas 1 voor €650, die werd verkocht, maar de verkoper is afgehaakt. hij wordt nu opnieuw aangeboden en zweeft nog ruim onder €200, ik had gehoopt deze ergens rond 250 te scoren, maar met deze promotie wordt dat natuurlijk niks. loopt over een dag of 3 af.

ik was enthousiast en ik gun een ander ook die sequencer hoor, als ie er meer voor biedt. heb voor mezelf gewoon de grens gesteld (ergens tussen 4 en 500) en als iemand anders meer biedt, is het m gegund.
af en toe moet ik wel lachen om hoe sommige mensen selectief interessante gear melden. (ook om mezelf dus.)

dat, plus dat ik er al 1 heb.

Maar doet dit ding ook nog slides of verschillende nootlengtes of alleen note on/off? En kun je meerdere sequences tegelijk afspelen?

ik was enthousiast en ik gun een ander ook die sequencer hoor, als ie er meer voor biedt. heb voor mezelf gewoon de grens gesteld (ergens tussen 4 en 500) en als iemand anders meer biedt, is het m gegund.
af en toe moet ik wel lachen om hoe sommige mensen selectief interessante gear melden. (ook om mezelf dus.)

dat, plus dat ik er al 1 heb.

De oude synths die ik nog wil zijn synths waar je me nóóit over hoort :D

Wel fijn al die MS-20 mini's en SubPhatties tegenwoordig, des te meer je er over lult des te groter de kans je er later een op de tweede hands markt tegen komt, maar in het ergste geval kan ik ze ook nog gewoon zelf nieuw kopen.

Back