• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop SIEL DK70

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
te koop SIEL DK 70

in goede staat

jammer dat er weer geen manual bij zit

prijs : bied eens wat

Origineel geplaatst door sander
op de achtergrond staat er toch ook 1?

klopt dat was een DK 80 die niet meer gemaakt kan worden en ik heb hem in een doos zitten voor onderdelen
ik heb trouwens ook een DK 70 in onderdelen liggen :D

Eigenlijk moet je hem niet wegdoen. Het is zo'n stompzinnig ding (qua bediening) en met zulke best mooie strings en orgeltjes... Ik heb er 150 EUR voor gegeven, zoiets.

ik heb zat andere apparaten waar ik mooie strings uit kan halen en deze synth staat mij meer in de weg dan dat ik hem zou gaan gebruiken

150€ zou een mooi bedrag zijn als ik dat er voor krijg maar voor minder doe ik het ook wel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back