[experimentele terreur] Ramtha - Kadang! (Supertight "yo mama will love tjis" edit)
Ik heb het ff gehad met supercleane beats en millimetern##ken en vandaar dit stukje ritmisch lawaai. Geen idee of er mensen zijn die dit kunnen waarderen maar ik iig wel
Da´s waar hij word toch wel vrij heavy op t eind (maar ik vergat dan ook dat SF-leden over het algemeen wat meer heavy stuff gewend zijn). Trance dan?
Edit: hoe ik het gemaakt heb? Ik heb in totaal een uur gespendeerd aan wat eigen patches maken in Reason 3, de drumtrack bijmekaar geroffeld en flink wat FX erop gegooit (expres de 4/4 er op het verkeerde moment ingooien). De mainlead mocht wel wat meer obnoxious eigenlijk (is nu wat clean). De eerste versie was zonder de laatste speedcore-achtige minuut: die heb ik er gister opgegooit. Dan alles opnemen en wat slingers geven aan de knoppen en schuiven
Speciaal voor de SF-leden zal ik dan nog eens een edit maken warvan de meest doorgewinterde speedcore / noise luisteraar zal zeggen "maar dit is toch geen muziek meer?"
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.