weer- fridge magnets [mooie grotere ]

Ik mis nog een fridge magnet patchbay. ;)

Dit zijn echt de momenten dat ik baal dat mijn koelkast een houten voorpaneel heeft :(

-C-

ben na 10 jaar wel toe aan een nieuwe koelkast...
zal de sticker: NIET geschikt voor menselijke consumptie!, zeker gaan missen

Denk dak er een paar ga bestellen: TB303, TB303DF, TR606, TR808 en TR909

best leuk , is een mooie ondergrond voor een cloon of een midi controller,of gewoon achter op de labtop plakken

Dit heb ik nooit gesnapt.. Een coureur plakt toch thuis ook geen stickers/magnets van een remschijf op zijn koelkast? Ik zie die troep als tools en ik geil niet op hoe ze eruit zien. Ik zal er wel een rare in zijn.. :D

Origineel geplaatst door Arv
Dit heb ik nooit gesnapt.. Een coureur plakt toch thuis ook geen stickers/magnets van een remschijf op zijn koelkast? Ik zie die troep als tools en ik geil niet op hoe ze eruit zien. Ik zal er wel een rare in zijn.. :D

nee joh....
die coureurs hebben heel hun slaapkamer volgehangen met posters van zichzelf

Origineel geplaatst door Hilltree
En nu maar wachten op bumperstikkers?

Of zijn die er al ?

deze had ik zelf kunne bedenken ...stickers voor achter op je auto ...jah

ik rem voor loslopende synth .....octrooi aanvragen ...sticker sample jij sample ik ... daar kunje mee thuiskomen !haha

synths die verkocht zijn maar stil staan in de hoek,... en soms op zoek gaan naar hun oude baasje

ik zie ze nooit ander kregen ze zeker een lift ,..
ze belanden las ik vanmiddag soms in de "vullus bak "

maar met dei andere koelkast magnets wilde ik een topic starten ,..mbt wie wil wat ,..kweet niet wat t kost om te versturen blijft ausie ...
ast nou eg cheap wordt [dingen zelf zijn niet duur....paar ausie $ = byna 1 eu voor een aussie $ toch ?

iig kwil wel group buy voorstellen
ik ga samenwonen ,..dus de koel kast moet vol met synth./303/modulaire magnets ...deze zijn ook groter trouwens dan dei andere vent die [ook in deze te koop hoek ] ze ook aan bood!
en deze heeft een devil fish
ik teken voor10

as we dr 10x 10 hebben
reken je rijk / koelkast vol met

reacties hier in deze topic ask meer dan gegadigden tel ,..ga k mailen

hehehe cool, ik heb de TR-909 en de JP-8000 op me koelkast.

Ik wist niet dat er zoveel verschillende waren:)

volgens mij is het nep ! ik zie geen enkel plaatje van die magneten op een koelkast ! alleen maar pics van de synths .. dat bewijst niks ! 8o)

Loopt de koelkast met deze dingen dan sync met de rest van je gear? Of zit er geen MIDI/CV in op die magneetjes?

Origineel geplaatst door MadR
volgens mij is het nep ! ik zie geen enkel plaatje van die magneten op een koelkast ! alleen maar pics van de synths .. dat bewijst niks ! 8o)

LIjkt mij ook redelijk nep, een devilfish mod als koelkast magneet lijkt me sterk...

Origineel geplaatst door klausito
LIjkt mij ook redelijk nep, een devilfish mod als koelkast magneet lijkt me sterk...

Jullie zijn wel heel erg wantrouwig he....

Dit zijn gewoon echte, heb ze wel vaker gezien. De verzendkosten komen op iets meer dan 4 euro, hoeveel je er ook neemt, dus het lijkt me een beetje overdreven om een group-buy te gaan voorstellen aangezien je ze dan alsnog binnen Nederland moet gaan versturen.

Back