• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ESI 4000 met hoop ZIP disken

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pilo2710

Hiephoi!
Ik heb hier nog een E-MU ESI 4000 sampler staan. Hij beschikt over 128MB geheugen en Externe ZIP Plus (IDE/SCSI) in doos met handleidingen voor zowel de sampler als ZIP Drive.

Daarnaast heb ik hier bij nog ongeveer 50 ZIP disken zowel nieuw als gebruikt in mooie opbergdozen.
Hier kun je een berg aan samples op kwijt.

De sampler is in goede conditie en ziet er netjes uit. Alleen heb ik nog even geen SCSI kabel om de ZIP drive te koppelen, maar ik ga nog even naar een kabel op zoek. Als je er zelf één hebt is dat natuurlijk ook prima. ;)

Hij beschikt over één van de laatste firmware versies, zodat hij ook kan communiceren met je PC.
Je kunt dus samples vanaf je PC in de sampler duwen. Werkt top!

Ik doe hem weg, omdat ik er niet veel meer mee doe. Sampling doe ik voornamelijk op mijn PC en heb meer behoefte aan een mobiel studiootje.

Je mag de hele set meenemen voor 200 euro of ruilen tegen een Novation x-station 25 met evt bijbetaling van mijn kant.

Opsturen is mogelijk, maar de kosten zijn voor jou. Ophalen wordt beloond met :koffie: of :biertje:

;)

Een hoop mensen die hem bekijken, maar weinig reacties.

Ik kan hem misschien wat interessanter maken.

Nu met Adaptec SCSI controller voor in je PC (of Mac) MET SCSI kabel om hem direct aan je PC te koppelen... Tadaa! :D

Nog steeds voor de prijs van 200 euro.

Vakantiekick!

fran_kick_kicking.gif

Ik ben volgende week op vakantie, dus als mensen reageren, kan ik niet direct antwoorden.

Maar PB in ieder geval wel als je interesse hebt!

Toch maar even geprobeerd, maar past toch niet in mijn studiootje..

Hark! :W Prijs naar beneden naar 150 euro. Helaas nog steeds geen SCSI kabel voor ZIP drive, maar die kun je vrij eenvoudig scoren.

Of te ruil voor een Novation A-station, KS-Rack (met bijbetaling). Geen keys iig, want die heb ik wel genoeg.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back