pilo2710
Hiephoi!
Ik heb hier nog een E-MU ESI 4000 sampler staan. Hij beschikt over 128MB geheugen en Externe ZIP Plus (IDE/SCSI) in doos met handleidingen voor zowel de sampler als ZIP Drive.
Daarnaast heb ik hier bij nog ongeveer 50 ZIP disken zowel nieuw als gebruikt in mooie opbergdozen.
Hier kun je een berg aan samples op kwijt.
De sampler is in goede conditie en ziet er netjes uit. Alleen heb ik nog even geen SCSI kabel om de ZIP drive te koppelen, maar ik ga nog even naar een kabel op zoek. Als je er zelf één hebt is dat natuurlijk ook prima.
Hij beschikt over één van de laatste firmware versies, zodat hij ook kan communiceren met je PC.
Je kunt dus samples vanaf je PC in de sampler duwen. Werkt top!
Ik doe hem weg, omdat ik er niet veel meer mee doe. Sampling doe ik voornamelijk op mijn PC en heb meer behoefte aan een mobiel studiootje.
Je mag de hele set meenemen voor 200 euro of ruilen tegen een Novation x-station 25 met evt bijbetaling van mijn kant.
Opsturen is mogelijk, maar de kosten zijn voor jou. Ophalen wordt beloond met
of

Daarnaast heb ik hier bij nog ongeveer 50 ZIP disken zowel nieuw als gebruikt in mooie opbergdozen.
Hier kun je een berg aan samples op kwijt.
De sampler is in goede conditie en ziet er netjes uit. Alleen heb ik nog even geen SCSI kabel om de ZIP drive te koppelen, maar ik ga nog even naar een kabel op zoek. Als je er zelf één hebt is dat natuurlijk ook prima.

Hij beschikt over één van de laatste firmware versies, zodat hij ook kan communiceren met je PC.
Je kunt dus samples vanaf je PC in de sampler duwen. Werkt top!
Ik doe hem weg, omdat ik er niet veel meer mee doe. Sampling doe ik voornamelijk op mijn PC en heb meer behoefte aan een mobiel studiootje.
Je mag de hele set meenemen voor 200 euro of ruilen tegen een Novation x-station 25 met evt bijbetaling van mijn kant.
Opsturen is mogelijk, maar de kosten zijn voor jou. Ophalen wordt beloond met
of

Prijs naar beneden naar 150 euro. Helaas nog steeds geen SCSI kabel voor ZIP drive, maar die kun je vrij eenvoudig scoren.