• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

akai mpc1000 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

geschirrspüler

ex pocketzip
geweldig apparaat, maar ben er achter gekomen dat hardware sequencing op zich toch niet helemaal is wat ik nodig heb...

over de mpc:
goede staat, altijd in rookvrije studio gestaan

officiële 128 MB akai geheugenuitbreiding geïnstalleerd

toebehoren: orginele doos, uitgeprinte handleiding (netjes in een ordner), usb kabel, reserve voedingskabel en het standaard meegeleverde 32 MB CF-kaartje
eventueel vallen er ook nog wel wat andere kabels en een delaypedaaltje bij te regelen :)

voorkeur gaat natuurlijk naar afhalen hier bij mij in tremelo, maar als je problemen hebt met vervoer valt er misschien ook wat te regelen :) we zien wel of we een oplossing vinden dan
en bij vragen zijn pb's altijd welkom! :)

de richtprijs: 600 euro
of een geld - ruil combinatie met een microkorg erin zie ik ook wel zitten:)

klik hier voor foto's

slechte camera, dus allemaal licht wazig.
in werkelijkheid is het scherm dus ook 100% scherp:) (mocht je aan de hand van de foto gaan denken dat er wat mis mee is ofzo)

ik kan mijn bericht blijkbaar niet wijzigen...

mocht het in de eerste post wat onduidelijk staan: je krijgt dus én de originele voedingskabel én een reserve:)

575 dan?
is toch echt geen slechte prijs voor deze mpc!

indien interesse maar problemen: gewoon pb'en:)

heb nu een potentiële koper, geen SF wel...

dus als je toch nog interesse hebt, best op tijd wat laten weten :) SF leden krijgen voorrang zolang er nog niets concreets afgesproken is

:verkoght: aan een (hoe kan het ook anders;) ) vriendelijke belg! :)
(overigens niet die potentiële koper van twee weken geleden, mocht je het willen weten)

deze mag op slot! :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back