[GZ] Roland VT-1 of Digitech Vocal 300

Status
Please reply by conversation.

manone

Nieuwkomer
[GZ] Roland VT-1 of Digitech Vocal 300

Heyaaa

Ben op zoek naar dit bakje:

Roland vt-1

02400004.jpg

Liefst occasie want in de weinige winkels waar hij te koop staat is hij redelijk overpriced...

Of deze:

Digitech Vocal 300

vocal300.jpg

Als iemand een van deze verkoopt, let me know!

Origineel geplaatst door manone
En tevreden van het bakje? :)

Hey sorry man ik had je reply niet gezien.
Ja ik ben dr heel erg tevreden mee! Het enige waar je even rekening mee moet houden is wanneer je alle processing opties achter elkaar schakelt dat er een minimale vertraging in het signaal zit.

Als je dus een amp model inschakelt, een effect, een voice type kiest, de EQ toepast, en nog chorus/reverb dr overheenknalt dan heb je een paar milliseconden delay. Als je dit door hebt moet je je vocals echt zo strak mogelijk op de maat of iets dr voor doen (als je het live doet). Neem je dr alleen mee op dan is het geen probleem omdat je het later strak kan trekken.

Geluidskwaliteit is erg goed en hij functioneert ook meteen als microfoon pre-amp. (XLR en jack in- en uitgangen)
Niet alle effecten zijn bruikbaar maar dr zitten echt leipe dingen tussen. Met het voetpedaal kun je tot 3 effectparameters per effectprogram manipuleren.

-C-

oh ja P.S.

De boss VT-1 heb ik ook gehad en hij is leuk maar de vocal 300 kan hetzelfde en veel meer! Als je kijk dat het verschil tussen een 2ehands VT-1 en een nieuwe vocal 300 misschien 5 a 6 tientjes is en je dan echt een stapel effecten dr voor terug krijgt, dan weet ik het wel! ;) de VT kan 1 kunstje de vocal 300 tientallen (zeker als je kijkt hoe je alles kunt combineren)

-C-

Status
Please reply by conversation.
Back