NOIZER - Crawling(preview DNB)

Noizer

Nieuwkomer
Beste mensen,

Hier een preview van mijn nieuwe DNB track. Laat me weten wat jullie ervan vinden. En ben vooral kritisch daar kan ik iets mee. Door renderprobleempjes zit er een klotesoundje in de eerste 5 seconden. Hier wordt nu hard aan gewerkt. De rest van de plaat is zoals die bedoeld is :P. In de tussentijd ben ik weer te ongeduldig en vandaar dus ook de plaatsing. PLz spui dus hier je commentaar.

Alvast bedankt....

Linkje:

http://home.planet.nl/~dankersw/crawling556.mp3

Wtf waarom krijg ik nooit een fcking reactie =( ook als het in jouw ogen slecht is hoor ik het graag want hier kan ik ook geen kant mee op :Z

Okee dan, omdat je het zo fucking graag wil. Hier wat fucking commentaar. }:|

* Beetje rommelig, niet echt een rode draad in te vinden.
* Voorspelbaar en soms wat saai.
* Opname lijkt soms te kraken. Te hard?
* Intro een beetje slap. (en dan vooral dat zachte achtergrondje)

Dat is wat mij er zo 1,2,3 aan opvalt en ik aan kritiek mee kan geven. Ik heb niet iets anders van je gehoord, ik weet niet hoe lang je al bezig bent en ik weet niet hoe je te werk bent gegaan, maar het klinkt alsof je goed op weg bent.
Vooral de voorspelbaarheid en de saaiheid komen volgens mij doordat het allemaal een beetje cliche en passe klinkt. Dat hoeft geen probleem te zijn. Is prima om het te leren en te oefenen (mits je natuurlijk beginnend bent, anders is het echt een aandachtspunt).

Als je zo doorgaat ben ik benieuwd wat er over een tijdje uitkomt. Complete nummers zijn wel vaak meer de moeite waard om commentaar op te geven. Houd daar ook rekening mee. Als jij wat aandacht aan je nummers besteed, is dat te horen en zijn lezers/luisteraars ook vast eerder bereid je van commentaar te voorzien.

Hoop dat je er wat aan hebt.

:biertje:

Hey eindelijk iemand die de moeite neemt:halleluja.
Ja ik denk ook wel dat je gelijk hebt dat wanneer er al meer moeite in gestoken is je er ook meer voor terug krijgt :)
Ik ben dan ook extreem ongeduldig van aard; slechte zaak, i know. :P

Maar ik ben blij want het is ook nog eens inhoudelijk goed commentaar--> aan intro ga ik wat doen en probeer ook het verdere verloop iets spannender/ afwisselender te maken. Ben trouwens wel al een tijdje bezig maar mijn ongeduld speelt mij parten; ik zet een lijn neer en vervolgens gebeurt het vaak dat ik de details weer laat liggen. Nu wilde ik dit niet doen omdat ik denk dat het iets kan worden, dit plaatje. Vandaar dat ik mij wendde tot dit forum...

Bedankt ik ga er aan werken en een update komt eraan...

Cheers! :mega:

Back