5 mei Hedon Zwolle optreden!

rombraz

Organisch
5 mei ga ik live in Hedon samen met een maatje van mij: eventueel nog tips?

Analoog Geweld: /tr808/tr909/yamahacs30/powertran/tb303/x0xb0x/+analoge FX(delay/sherman) dat word combineerd met Reason ,ik achter de bovenstaande spullen .ism een maatje

En een ander maatje en medeforumlid Psychotherapie is heel goed met reason (zweerd die bij:) ) en dat midi laten lopen//

kom gewoon ff checken als je in de buurt ben...

http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_tlevents&Itemid=65&task=detail&showid=166

onder de naam `TRANSFORMERS` ..

Laatst gewijzigd:
koel...... bij baskikkers??

het geluid is daar bruut (maar das niet echt een tip ;) )

..

..

Origineel geplaatst door anoniempje
hee succes alvast, tr-909 kick nog okee?

yep die kick die wel wel:)

..

..

Origineel geplaatst door Lukast
koel...... bij baskikkers??

het geluid is daar bruut (maar das niet echt een tip ;) )

De groove Factory heet dat nu volgens mij..en het geluid is daar zeker bruut, eindelijk mijn 909/808 en 303's over een pa set:)

re

re

Origineel geplaatst door ViNCE
Zeker even kijken ja. :)

Leuk man.. ik heb er vet veel zin in, we moeten afsluiten dus HET DAK ERAF!

Was al van plan te komen, maar ga zeker je act checke. Analoogjes gemixt met Reason, ben erg benieuwd wat daar uit komt.

Ach ja, eerst even lekker aan de grachten liggen en dan maar eens mijn fust van de Lidl aanbreken :)

Origineel geplaatst door ViNCE
Ach ja, eerst even lekker aan de grachten liggen en dan maar eens mijn fust van de Lidl aanbreken :) [/QUOTE

Zwolluh:D

Zou geinig zijn ff te ouwehoeren met synthforumgassies daarzoot, :biertje: pakken.. Vraag maar naar Stuutn dan komt het wel goed krijgen jullie een biertje van me:)

aargh, door een samenloop van vrouwen en omstandigheden leip het anders af... :)

zal vast tof geweest zijn :D

zit nu met een kapotte enkel na te ruig meedoen bij n death metal bandje van n maat van me..

Transformers? Haha, ik heb nog een aankondiging in de Zwolse Courant getypt, en vroeg me nog af wie dat waren.

Forumlid Devon-Miles zag ik ook op het persbericht voorbij komen.

Back