koninginnedag 2007 Wat gescoord?

Van dat speelgoed was er hier in Borft ook een overvloed.
Ook antiek lag er zat....maar geen leuk spul =(

Koninginnedag ontvlucht door naar frankrijk te gaan.
Daar aangekomen in 3 boeren deurpjes een rommel/zooi/vlooien markt bezocht

resultaat casiotone 405 voor 10 euro.
eigenlijk 8 euro maar ik gaf de goede man 10 voor de moeite cést bon

Heb hem gelijk aangesloten op m'n kaosspad mini en zit nu te jammen in de zon.

morgen nog een paar rommel/zooi/vlooien markt aflopen...

niet de mijne trouwens, maak wel een foto van m'n setup in de tuin. Maar ik moet eerst een fles absynth hebben

33589.jpg

nou, dit jaar een casio vl1 voor 50 cent en waar ik echt tevreden mee ben : een MD recorder met zo'n
40 md's voor 12 euro.
vorig jaar vond ik een casio vl5 en als klapper een senheiser blackfire microfoon met koffertje
voor 2,50 :okdan:
o ja, dit jaar ook nog een yamaha pss270 (fantastisch ding om te circuitbenden) en een heel klein
weller soldeerboutje, 15 watt, voor het fijne werk (toch nog 7 euro)
los van dit alles : het was weer gezellig dit jaar!~

dat geinige gitaartje lijkt me wel de beste score tot nu toe

nou Skeletum, misschien heb je zelf wat water nodig om koninginnedag goed te leren schrijven..:r

Origineel geplaatst door pinnie
nou Skeletum, misschien heb je zelf wat water nodig om koninginnedag goed te leren schrijven..:r

haha omg, tis geen fok.nl hier... ;)

Een kapotte Crumar jazzman gekocht voor 20 euro.
Het was een gokje.
Ik weet alleen nu niet wat ik er mee aanmoet.

Verder nog een Snes en Sega megadrive 2 + spellen en controllers voor 15 euro.

Mijn score:

'Sobrietas' van Ad visser:
sobritas.jpg

en een paar platen van Herbie Hancock waaronder 'Sunlight':
(de achterkant)
hancock.200472814355.jpg

En verder nog een partij 80´s platen waaronder vangelis, peter gabriel, a-ha, grace jones, etc..

Ik zag nog een Siel keyboard liggen.. op afstand zag het er indrukwekkender uit dan dat het eigenlijk was.. :)

Een 6(?)inch zw/w teeveetje met video-in. Voor 8 euro.

Was op zoek naar een beveiligingsmonitorretje voor mijn onlangs aangeschafte Roland S550, maar deze lijkt ook te gaan voldoen. (Nog niet getest, dus kan nog een miskoop zijn).

Daarnaast 1 ijsthee, enkele witbiertjes en een paar Duveltjes op het terras.

Leuk dat je bij een paar van die zielige kindjes in de brandende zon gaat lopen afdingen, en daarna de volle mep betaald voor die paar biertjes. :mega:

Origineel geplaatst door Kraan

Leuk dat je bij een paar van die zielige kindjes in de brandende zon gaat lopen afdingen, en daarna de volle mep betaald voor die paar biertjes. :mega:

Leuk?

Ik vind het altijd in en in triest, afdingen bij kinderen die meestal al maar 1 euro ofzo vragen.

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Leuk?

Ik vind het altijd in en in triest, afdingen bij kinderen die meestal al maar 1 euro ofzo vragen.

Bij die gitaar heb ik voor die 5 euro bij die kids ook niet afgedongen :D
Zou papa al in zijn hobbykamer hebben gekeken? De schroeven zijn wat roestig, dus het kan best zijn dat die in de schuur stond.
Zo'n speaks and spell ben ik vast een keer tegengekomen. Dat is het vaak ook, je moet maar net weten of iets geld waard is of niet. Zo zag ik ook een Casiotone keyboard, maar die heb ik laten schieten, omdat ik al genoeg heb. Kun je het wel kopen om voor een paar tientjes door te verkopen, maar ten eerste kost verkopen tijd en dat loont niet de moeite wanneer je er een paar tientjes meer voor kan vangen.

foto tje

Attachments

• dscf0005 (custom).jpg
    dscf0005 (custom).jpg
    40,5 KB · Bekeken: 103
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
... want wees eerlijk, Koninginnedag hoort gewoon op 30 april te zijn.
...

Pfff, van mij mogen ze 't op 1 Mei (Dag v/d Arbeid) doen, dan is heel Europa tenminste 'dicht' ipv iedereen behalve Nederland..

:frons: M'n baas kan namelijk wel eens moeilijk doen ivm vrij op 30 April aangezien we met Duitse/Poolse aanleveringen zitten..

Al noemen ze 't "de dag van meestal regen in Eindhoven"; als ik maar vrij ben en er van alles te doen is! :D

een yamaha mk-100 voor 3,50!!!

HEel cool ding. Vooral dat multimenu. Geweldig mooie sound

Back