Machinedrum - 575 euro!!!

I.... could..... not..... resist.... 8)

Da's de derde dan. Als ik ERGENS een haat-liefde verhouding mee heb, dan is het de machinedrum. We zullen zien. Deze was trouwens niet 100%, het schermpje heeft een verticale lijn, vandaar de prijs.

909 + nu de machine drum

boele gaaije tekno maken =( ?
ofistie ook goed 4 ambiance achtig soundscapes
*D

Nee een 808 en Machinedrum.

Techno? :dubbel:

:r

Met alle respect...

nee, ouwelullensynthesizermuziek, da's meer mijn ding...

Origineel geplaatst door SCD
Nee een 808 en Machinedrum.

Techno? :dubbel:

Met alle respect...

nee, ouwelullensynthesizermuziek, da's meer mijn ding...

sorry was hooijhuis idd
808 past nog beetje in YA-STYLIE -in egte synth ...muziek boele style gebruikje daar wel drums ,..
zoja welek of afentoe iets acoustic qa drums ....?
wat past by jouw sympho achtige muziek qa drums

benbenieuwd eigenlijk

Ik gebruik zowel samples als VA drums dus. Maar niet uitbundig. Ben ten eerste geen drummer, en geef bovendien mijn sequences altijd VEEL meer ruimte in de muziek, gewoon omdat ik dat mooier vind.

Ik gebruik zowel samples als VA drums dus. Maar niet uitbundig. Ben ten eerste geen drummer, en geef bovendien mijn sequences altijd VEEL meer ruimte in de muziek, gewoon omdat ik dat mooier vind.

ik ben niet zoon speler - ik werknet andersom en tegen woordig met pijn en moeite krijg ik wel accorden ,../melodieen gespeeld - gelukkig kunje altyd weer t weggooien ,..ahaha]

tis wel een andere manietr vanw erken ...ik moet ook zeggen sinds ter een organ [electone c 55] staat ik ook meer geneigd ben wat met toetsen te doen ipv drums
want asje een paar dingen heb doie lekker passen ,..
en je neemt t op en je plakt er dan drums onder
werkt t ook ok ...geen pre rec drums hebben ..wel losse hits

wels met een kawai xd5 gewerkt boel ; ?
lijkt me voor jouw soort muziek wel een leuk ding [lijkt me zelf ook wel lol!
:D ]
drum op synthese gebaseerd - met lfo,s / filters ...soort waldorf attack
daar kunje erg genuanceerde drums mee verkrijgen ipv ,..lekker rammen !

Afijn, telefonische afspraak met verkoper gemaakt. "Ik stuur je mijn rekeningnummer" en vervolgens geen reactie meer. Telefoon staat nu op voicemail, bod op MP van 575 (iets meer dan ik met hem had afgesproken), mailtjes worden niet beantwoord.

1 + 1 = 2

... en geef bovendien mijn sequences altijd VEEL meer ruimte in de muziek, gewoon omdat ik dat mooier vind.

en veel ruimte nu met die nieuwe studio layout,reden te meer om het allemaal terug op te vullen...:D

Origineel geplaatst door HEXAGON
en veel ruimte nu met die nieuwe studio layout,reden te meer om het allemaal terug op te vullen...:D

Ja, die verbouwing heeft niet zoveel gekost, maar de ontstane "leegtes" opvullen gaat me KAPITALEN kosten, hahaha!!!!

en ist nog doorggean ..lullig anders
:okdan:

Back