klein mengtafeltje

Status
Please reply by conversation.

Hazes

Vind ik leuk
Ik zoek een klein mengtafeltje voor rond de 50euro. graag kraakloos en neutraal.

liefst zonder faders maar met draaiknoppen. Mag echter ook best iets dj-achtigs zijn.

heb wel een simpel inkel dingetje hier staan...

is te ruilen voor een krat jupiler en een joint :)

hmz, inkel is niet echt een merk waar ik warm voor loop. Is toch vooral te koop bij de electronicaboer?

bedoel je soon soort rack mixer ,..met ipv een schuif een 0.>.10 volume en bv nog 3 buttons voor eq
roland heeft van die mixers

volgens mij zie je die best vaak 2nd ...by de gitaar afdeling :D
voor gaten die fx ,..in hun rack patchen /mixen
check mp

Origineel geplaatst door Hazes
hmz, inkel is niet echt een merk waar ik warm voor loop. Is toch vooral te koop bij de electronicaboer?
kwam m een paar jaar terug tegen op een zolder ergens, opzich wel prima dingetje :)

Origineel geplaatst door ruudvee
Daar dacht ik ook direct aan, maar Hazes vertelt niet hoeveel inputs hij nodig heeft.

HAZES doet een hazuhslaapie:Z :D
idd je hebt ook van die merken as tapco/phonic die kleveren eg klein simple spul voor bv naast je pc ...
check
:geslaagd:

xenyx 50 nieuw voor 49?

pb me indien interesse

thanks allemaal.

Het tafeltje dat Jroen aanbiedt lijkt me prima. Nu moet hij alleen nog even reageren op mijn berichtjes :)

@synthiaks: Heb je ervaring met die tapco?

Mijn Tapco Blend 6 (89 bij terugvoering) doet het prima, geen problemen mee gehad. Heb geen vergelijkingsmateriaal, maar deze doet precies wat ik wil.

Wat komt er bij die tapco over de hoofdtelefoon? De volledige mix of de monitor mix?

Status
Please reply by conversation.
Back