Hoe RME Multiface aansluiten op MAcbook

Rico Suave

Nieuwkomer
Hoi
Ik heb juist een macbook gekregen en zou willen weten of ik daarop mijn geluidskaart van RME op zou kunnen aansluiten.
Het gaat over de Multiface. Ik heb namelijk een PCIkaart maar kan daar met de MAcbook niet veel met aanvangen.
Bestaat er een andere oplossing zodat ik mij geen nieuwe geluidskaart hoef aan te schaffen.
Please help

staat bij dat het op MacOS werkt, dus mag je er vanuit gaan dat de hardware dan ook compatible is

op een macbook zit alleen maar eens , apple stroom aansluiting, netwerk, firewire(grote) 2x usb 1 mini jack ingang 1 mini jack uitgang en een microfoon ingebouwd.

Dus mocht er een verloopje zijn naar een van die ingangen dan kan je hem aansluiten en anders niet.

Ik gebruik een m-audio firewire 410 geluids kaart en werk uitstekend.

Als er bij staat dat hij onder windows draaid wil niet zeggen dat er ook altijd die aansluiting op zit, mac osx en windows is software , apple en andere windhoos merken zijn de hardware.

Met vriendelijke groet,

Bjorn Berkvens

Inruilen voor een Fireface 400/800 dan maar 8)

bestaan er geen firewire > cardbus adapters?
ik heb zelf ook een (ouwe) multiface met pci/cardbus.. en een macbook gekregen (zit je ook op sae toevallig? :) )

nee, heb 7 jaar geleden op SAE gezeten.
Er is dus blijkbaar geen oplossing om mijn multiface op mijn macbook aan te sluiten.
Of is het mischien mogelijk om gewoon demultiface(firewire kabel maar eigen rme protocol) aan te sluiten via de firewirepooort zonder pci kaart etc. en gewoon de driver instaleren???

Back