[Track] Tr!logY/ CAP + acapella

CAP

Call me an addict
In de database staat een van onze nummers. vertel me eens wat je ervan vind wat er eventueel beter kan. bovendien heb ik een acapella van de track erbij gezet, zo kunnen de enthousiastelingen onder ons (oxy-yan) eventueel een vettige remix maken. de track is nog ruw er zal nog een refrein met een dame inkomen. de vocals heb ik voorzien van wat echo om eens wat anders te proberen. de 2e en 4e verse zijn van mij, de 1e en 3e verse zijn van mijn partner in rhyme @-attack

succes met het remixen

lijkt me leuk om die eens te remixen als ik tijd heb, wat is de bpm van de acapella?

[edit] wel een leuke track, maar ik hou er zelf qua beat wat " dikkere" voorkeuren op na, maar dat hoor je nog wel ;) . Ik vind overigens een beetje jammer dat jullie engels rappen met toch een dik nl accent. [/edit]

Laatst gewijzigd:
tja ik wilde eerst een nederlandse track erop zetten met de vocals.. maar er was wat mis gegaan met de session in cool edit pro.. dus kan er geen acapella meer van maken. er komt ongetwijfeld wel weer een nederlandse track aan.

Lijkt me zeer gaaf om een Nederlandstalig nummer te maken/remixen. Kom maar op met die samples! *D

hmm ik heb eigenlijk helemaal geen verstand van deze muziek maar ik vindt het wel lekker klinken eigenlijk netjes

alleen de balance tussen bepaalde geluiden zou ik naar kijken . de snare valt een beetje weg die mag wat vetter(dubbel hem met een andere snare ) en de vocals een paar db'tjes zachter zodat ie beter in het geheel past.

maar puik :)

is het echt een accapella die je van het i-net hebt afgeplukt. of van je zelf?

ik zal ook wel eens wat poberen!

het is een acapella van onszelf hij is terug te vinden in de database samen met het originele nummer. de originele beat is dus ook van ons

kijk maar in de database Tr!logY - story about life

Okay,

Wel een goed nummer, klinkt wel "behoorlijk Wu-Tang", maar dat is dan positief bedoelt!

binnenkort hoor je de Oxy-Yan Remix...!!

Greetz Oxy

de snelheid van de track is trouwens 189 : 2 is... 94.5 voor alle remixers out there

Back