Ik wil dus nu opeens graag met een mytek AD werken en ook een s1100 als AD gebruiken. De s1100 echter heeft geen ib-104 en dus alleen maar ebu uit en de mytek kun je ook niet met usb aan je computer hangen. Het liefst heb ik een niet al te dure oplossing om van ebu gewoon wav te kunnen maken dan hoef ik geen lynx two te kopen waarvan ik de AD's niet wil.
Hoe zit het met word clock mbt dit verhaal, heb ik dat hier nodig, zoniet wanneer en waarvoor heb je dat dan wel nodig?
Ten slotte heb ik nu krk rp8, prima boxen van 5 meter afstand als je ze heel hard zet maar toch niet zo OK om op een wat normaler niveau het laag goed te kunnen afmixen, ik blijk uiteindelijk het laag altijd veels te hard in de mix te plaatsen als ik bijvoorbeeld in de auto luister of op budget hifi wordt het allemaal een zompige boel. Welke monitoren komen in aanmerking om de opnames van mytek achtige AD's goed tot hun recht te laten komen. Ik heb natuurlijk wel wat op het oog zoals de mackies en de genelecs, het kan natuurlijk altijd gekker maar ik acht de myteks semi high end, welke monitoren vallen ook in deze klasse?
Hoe zit het met word clock mbt dit verhaal, heb ik dat hier nodig, zoniet wanneer en waarvoor heb je dat dan wel nodig?
Ten slotte heb ik nu krk rp8, prima boxen van 5 meter afstand als je ze heel hard zet maar toch niet zo OK om op een wat normaler niveau het laag goed te kunnen afmixen, ik blijk uiteindelijk het laag altijd veels te hard in de mix te plaatsen als ik bijvoorbeeld in de auto luister of op budget hifi wordt het allemaal een zompige boel. Welke monitoren komen in aanmerking om de opnames van mytek achtige AD's goed tot hun recht te laten komen. Ik heb natuurlijk wel wat op het oog zoals de mackies en de genelecs, het kan natuurlijk altijd gekker maar ik acht de myteks semi high end, welke monitoren vallen ook in deze klasse?

ik wil alleen maar aangeven dat ik boxen zoek die daar bij passen en dat dat dus niet het beste (lees duurste) hoeft te zijn wat er is. De hele keten is zo sterk als de zwakste schakel en me geluidsopname en weergave zijn op dit moment het enige waar ik niet helemaal zeker van ben, als dat OK is kan ik weer helemaal los. Ik heb shitloads aan muziek gemaakt het afgelopen half jaar dus ik ben ook niet alleen maar met techniek bezig ofzo, ik wil alleen dat alles wat ik vanaf nu ga doen ondersteunt wordt door OK spul, geen gehannes meer.
typisch geval van klepel enzo, DA heb ik niet echt nodig want ik monitor toch gewoon wat uit mijn mengpaneel komt, en in de auto en huiskamer heb ik niks aan die DA maar wel aan de AD die daaraan vooraf is gegaan, waarom doen jullie zo moeilijk over die louzy 300 euro extra , laat mij dat toch lekker uitgeven verdikkeme, het is zon beetje het laatste wat ik nog wil spenderen aan deze uit de hand gelopen bezigheid en dan heb ik daar een fijn gevoel over en dat is toch ook wat waard ? Slecht zal het in ieder geval niet zijn lijkt me.