check vor pix mijn draad over de electone ben best tevreden overal leuke analoge cr 800 ahtige drummachine erin ,..en springveer ,...en meer fx arpefgiater erop leuk vor lead loopjes
en upper/lower voices totaal verschillen [ook door fx ] in te stellen
volgebns sommige zijn na dese organs de cs serie synthesizers gebouwd en techniek gebruikt uit de electones ...
160.- eu prikkie sik had m voor een tientjes asje ruimte en de kracht heb om te tillen ...leuk app
markplaats orgels yamaha c35 Beschrijving Advertentienr.:9172740513
Electr. orgel, merk Yamaha, type C-35, met bankje, org. lamp en muziekboeken.
Prijs:
€ 160,00
Datum:
07-05-07 13:58
Gezien:
6 keer
Adverteerder
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Naam: C. Luime
Telefoon: 076-5012558
en upper/lower voices totaal verschillen [ook door fx ] in te stellen
volgebns sommige zijn na dese organs de cs serie synthesizers gebouwd en techniek gebruikt uit de electones ...
160.- eu prikkie sik had m voor een tientjes asje ruimte en de kracht heb om te tillen ...leuk app
markplaats orgels yamaha c35 Beschrijving Advertentienr.:9172740513
Electr. orgel, merk Yamaha, type C-35, met bankje, org. lamp en muziekboeken.
Prijs:
€ 160,00
Datum:
07-05-07 13:58
Gezien:
6 keer
Adverteerder
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Naam: C. Luime
Telefoon: 076-5012558
). Maar het is nietemin een heel leuk orgel.

Denk dat er toch wel een stuk of 8 knoppen zijn die geen geluid onder zich hebben Het zou mij niks verbazen als het gewoon de knop zelf is ipv een weerstandje ergens, alleen heb ik hem opengemaakt (bovenplaat eraf) en kwam snel tot de conclusie dat er teveel geschroeft moet worden om zomaar even een knopje schoonte maken. Iemand misschien 'n goed advies voor een evt. reparateur of iets in die richting?