Ik heb de rolkap eraf gehaald en dan houd ik boven de bestaande knoppen en bovenblad een mooie spleet over van een centimeter of 3. Denk dat ik die nieuwe knoppen voor de mods daar evt op een plankje monteer. ff kijken voor hetzelfde fineer, zou wel mooi zijn. Ik ben alleen niet zo'n kei met solderen en moet eigenlijk een degelijk soldeerbout aanschaffen voordat ik er van mijzelf aan mag beginnen. Het word namelijk nogal een klus want die knoppen reinigen was ook geen pretje aangezien zo'n beetje aales eruit moet en er zitten nogal wat printplaten in (13), wel erg goed advies gehad van Dhr.deBruijn trouwens, bedankt nog daarvoor. Hem voor laten rijden werd wel duur voor die schakelaars (150!) dus ben ik er zelf maar aan begonen. Sommige doen het nog niet optimaal, maar doen het dus weer wel. (lees 3x erop drukken voordat je iets hoort) Vooral erg blij dat ik Vocal1 en String1 uit Ensemble weer terug hebt en de beide Brass geluiden.. Nicolas2000, heb jij een pedaal op de exp.in zitten? je kan namelijk Glide kiezen op het rechter schakelpaneeltje en ik ben wel benieuwd of dat werkt op de synthe toon alszijnde portamento.

ben je uiteraard welkom. Anders moet je buiten staan luisteren, is ook zo ongezellig.
en ik kan geen noot lezen.
Ik heb thuis bijv. al geen stapel trimpots liggen om te gaan testen welke waarde het beste werkt op welke plek. En ondanks dat alles ruim is opgezet op de pcb's vertrouw ik mijzelf er niet op, dat ik het vlekkeloos en in mijn eentje kan klaren. Maar met die schroevendraaier in de VCF pot is al zoooooo koel.