Six trak gezocht

Status
Please reply by conversation.

Adjust

Ouwe rot
Wie heeft er nog een six trak staan voor een redelijke prijs. Dus geen hoge ebay achtige prijzen svp

serieus ...heb gister mp afgezocht en tot tweed agen terug kijken staat er een
zekers ....d8 wel 400 maar evt bodje doen ,..300 ofso
alhoewel tis wel best een leuk dik 1 osc synthje ,..kleine prophet 600 zonder knoppen wel aan te sturen ...via cc
sc6

Je vroeg het niet, maar al ooit over een Akai AX73 nagedacht? Daar zitten dezelfde voice-chips in, samen met een chorus die wat wegheeft van de Juno's. Tussen de 150 en 200 euro zijn ze wel te vinden.

Volgens mij zijn er zelfs twee AKAI's met die chips er in. De Max en MultiTrack zijn er ook nog van SCI. Die MultiTrack is wel de coolste van alle synths met zo'n chip, die heeft individuele outs en een chorus.

Maar waarom zijn die dingen ineens zo duur geworden? Ik heb er ooit 800 gulden voor betaald maar dat was in de tijd veel te veel.

Origineel geplaatst door mjackson
voor die prijs kan ik ook aan een jx3p denken dan..

JX3P is 150-200, ik denk de Six~Trak ook minstens.

Origineel geplaatst door bikkel
JX3P is 150-200, ik denk de Six~Trak ook minstens.

jx3p is aslim down ,....jx8p/jx10
en die verkopen ronde de200 jx3p eronder ...
maar de sixtrak ...en multi/max ook zijn wel wat andere machines cems ...zittenerin welke ?

kan best zelfde zijn as ongeveer ax60[ook zoon alles in een chip wel goede dus
multitrak [ff leo vragen verkoopt al gauw ri 300 ,..is ook multitimbre ,...6x 1 voice of unison kijk dan krijge wel ff andere sounds dan een jx3p
jackson asje die ...kan vinden ,...doe je de moonwalk 4 sure
max kunje weer niet editten ofso was wat mee ...heb wels wys you tubeje over gezien zie je ook byna niet ,..die is wel weer goedkopert
:halleluja

Origineel geplaatst door R-ond
jx3p is aslim down ,....jx8p/jx10
en die verkopen ronde de200 jx3p eronder ...
maar de sixtrak ...en multi/max ook zijn wel wat andere machines cems ...zittenerin welke ?

kan best zelfde zijn as ongeveer ax60[ook zoon alles in een chip wel goede dus
multitrak [ff leo vragen verkoopt al gauw ri 300 ,..is ook multitimbre ,...6x 1 voice of unison kijk dan krijge wel ff andere sounds dan een jx3p
jackson asje die ...kan vinden ,...doe je de moonwalk 4 sure
max kunje weer niet editten ofso was wat mee ...heb wels wys you tubeje over gezien zie je ook byna niet ,..die is wel weer goedkopert
:halleluja

Wat had je op toen je dit schreef? lekker wazig, ik zou het bijna begrijpen :)

Status
Please reply by conversation.
Back