Hallo!
Binnenkort ga ik een cd laten persen is nu de bedoeling. Ik krijg namelijk enige media aandacht bij de start van de cd.
Een en ander, mits het door gaat, laat ik nog even weten natuurlijk
Maar voordat het zover is, en met het in het oog houden van enig succes.
Tja, misschien wordt het een flop, niks mis mee natuurlijk.
Maar bij wel een succes wil ik er op voorbereidt zijn.
Ik heb al het een en ander zitten zoeken op deze site en ook anderen.
Het eenvoudig bewijsen/registreren van eigenaarschap van muziek kan ik via de belastinddienst regelen. Advies van Buma Stemra bijv.
Maar hoe doe ik dit? Ik moet volgens de belastingdienst een onderhandseacte laten opstellen, bij een notaris bijv, en deze opsturen naar de belastingdienst. Nou, dat gaat me denk ik veels te veel kosten...
Is er geen ander goedkopere manier.
Help?
greetz Arnaud
Binnenkort ga ik een cd laten persen is nu de bedoeling. Ik krijg namelijk enige media aandacht bij de start van de cd.
Een en ander, mits het door gaat, laat ik nog even weten natuurlijk

Maar voordat het zover is, en met het in het oog houden van enig succes.
Tja, misschien wordt het een flop, niks mis mee natuurlijk.
Maar bij wel een succes wil ik er op voorbereidt zijn.Ik heb al het een en ander zitten zoeken op deze site en ook anderen.
Het eenvoudig bewijsen/registreren van eigenaarschap van muziek kan ik via de belastinddienst regelen. Advies van Buma Stemra bijv.
Maar hoe doe ik dit? Ik moet volgens de belastingdienst een onderhandseacte laten opstellen, bij een notaris bijv, en deze opsturen naar de belastingdienst. Nou, dat gaat me denk ik veels te veel kosten...
Is er geen ander goedkopere manier.
Help?

greetz Arnaud