Midi fader controller

Status
Please reply by conversation.

jeroenvdv

Stamgast
Ben op zoek naar een MIDI controller met faders.
Liefst beetje breed en niet te diep, Tascam US-2400 lijkt me wel wat. Maar misschien heb je nog iets simpelers staan?
Gaat dus om de faders, extra toeters en bellen niet echt nodig. Motorfaders zou leuk zijn.

Moeten de faders gemotoriseerd zijn? Hoeveel faders ? Toch ook transportknoppen? Mute, etc.

Heel simpel is de Peavey PC1600x faderbox (niet gemotoriseerd), ± 50 cm breed, 15 diep, onverwoestbaar. Je kunt ook aan de Behringer BCF2000 denken (stuk dieper, minder faders), Motormix, etc.

Origineel geplaatst door vinnieq
Moeten de faders gemotoriseerd zijn? Hoeveel faders ? Toch ook transportknoppen? Mute, etc.

Heel simpel is de Peavey PC1600x faderbox (niet gemotoriseerd), ± 50 cm breed, 15 diep, onverwoestbaar. Je kunt ook aan de Behringer BCF2000 denken (stuk dieper, minder faders), Motormix, etc.
Gemotoriseerd niet nodig. Zoveel mogelijk faders. Geen transportknoppen nodig.

Mute is handig.

Overigens, gaat niet gebruikt worden met audio-software maar met lichtsoftware. Vandaar;)

Origineel geplaatst door Maks
of de evolution UC33e?
Komt op mij iets te plastic over. Faders lijken wat cheap-ass.

Daarnaast zijn alle draaiknoppen die erop zitten niet nodig.

Origineel geplaatst door jeroenvdv
Gemotoriseerd niet nodig. Zoveel mogelijk faders. Geen transportknoppen nodig.

Mute is handig.

Overigens, gaat niet gebruikt worden met audio-software maar met lichtsoftware. Vandaar;)

Ah, check dan zeker de Peavey PC1600 (met of zonder X). Wat is zoal gangbaar in het lichtwereldje? Aan-uit, dim-voluit, patroontjes, kleur, filter. Dan kan je zelfs ook naar een Doepfer Regelwerk kijken. Of in de Musicstore Koln catalogus.

Even zitten zoeklen en vergelijken, en ook in verband met mijn producer-activiteiten is een US-2400 wel erg aantrekkelijk. Dus wie heeft er nog 1 staan die weg mag tegen een redelijke bedrag?

Status
Please reply by conversation.
Back