Motu 828 mk2 en Cue Mix

Ensemble

Ouwe rot
Dag jongens en mannen,

Zijn er lieden onder jullie die de cue mix van de Motu 828 hebben gemapped aan een externe controller?
Ik zoek nl. een eenvoudige oplossing voor de handhaving van de volume van mijn verschillende synths in een live situatie. Ik wil niet voor een hardwarematige mixer gaan dus dacht dat ik me wel kon redden met de BCR 2000 die nu stoof staat te happen te mappen aan de cue mix. Hierdoor kan ik iig lekker de volume van de afzonderlijke bronnen beheersen.

Wat en hoe zijn de ervaringen, dit moet niet echt veel problemen geven lijkt me, wel?

Ik zit nu niet thuis dus kan het niet uitproberen maar wil toch horen dat het kan.

Iemand?=)

Groet,

ens

Heb die vraag 'ns een keer een tijdje geleden bij TM-Audio (importeur) opgegooid, en die zeiden dat de Cuemix zowel niet in standalone modus, en ook niet als de software eraan hangt direct vanuit midi te besturen is, dus daar heb je dan toch iets van een audio sequencer voor nodig.
Mocht je mij het tegendeel gaan bewijzen, dan hoor ik dat natuurlijk graag ;-)

De cue mix werkt wel in hui mode of Mackie Control mode. Wat je denk ik moet doen is ge-emuleerde hui of mackie control software installeren op je externe controller, dit kan bijv. op de BCR 2000 van Behringer. Dan zou je cue mix je controller dit moeten herkennen.

Ik heb het niet uitgeprobeerd en geef je ook geen garanties maar als je in de preferences kijkt bij je cue mix dan staan de hui en MC daar wel als keuzemogelijkheid.

Ik heb toch gekozen om voor een hardwarematige oplossing te gaan. Ik zoek dus nu een Mackie VLZ pro:)

S6 en groet,

ens

Back