soms dof soms niet

onderhand heb ik het idee dat je uberhaupt beter niet al te grote boxen kan hebben voor afmixen als je ze niet al te ver van je vandaan wilt hebben, kijk die rp8 kunnen absurd hard zonder te vervormen, dus het is best lache om ze af en toe op tien te zetten en eens te horen hoe het in een club zou klinken maar zo wil je toch niet constant bezig zijn dan ben je no time gehoor kwijt en als ze niet hard staan dan hoor je het gewoon niet goed, das mijn verhaal hierover en niet perse de waarheid maar ik ga er in ieder geval niet meer op afmixen , ben er klaar mee

Origineel geplaatst door goran
Bedankt voor de uitleg, heb een stukje nummer van me erop gezet :)

leuk muziekie , lijkt me niet dof eerder andersom ,misschien te veel geluidjes met te veel hoog

je bent goed bezig Goran:okdan:

Dank U :biertje:

Welke monitoren zijn aan te raden om mee af te mixen? dus idd waar je een goede hoogte van krijgt, alles klinkt zoals het moet klinken ( wat ik nu dus bij het lage gedeelte niet echt heb ) en ik die redelijk dichtbij kan plaatsen zonder dat het geluid vervormd ( want pas als ik achter me kamer sta hoor ik het geluid pas goed verspreid :( )

ik kan me best voorstellen dat zo`n antwoord moeilijk te geven is aangezien het een mening kan betreffen, maar ik ben er ook weer van overtuigd dat er monitoren zijn die speciaal bedoelt zijn om mee af te mixen, ze mogen ook best wat kosten :) laten we zeggen max.1000 euro, maja, als ik voor goedkoper net zulke goeie kan halen dan spreekt dat voor zich

ik laat anderen even spreken want ik ben daar dus ook naar op zoek, er is wel al veel over geouweneeld maar meningen en vooral motivaties zijn wat mij betreft altijd welkom

Wat je muziekfragmentje betreft sluit ik me helemaal aan bij turtel: goeie sound, misschien een beetje te druk in het hoog-mid, maar alleszins verre van slecht. Nog een beetje uitdunnen in je arrangement en je bent klaar voor prime time… ;)

Gert

Back