siel cruise [mono...m m m ]

Status
Please reply by conversation.

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
siel cruise gevraagd
k vraag me nou af ofde orchestra nou byna compleet of een stukkie in de siel cruise zit
en of de siel cruise ook zulke lekkere stringetjes kan brouwen zoja bied aan ...
redelijk geprijsed
vakantie cash tyd u kent wel !

Attachments

• cruise.jpg
    cruise.jpg
    43,2 KB · Bekeken: 70
Ik durf het niet met zekerheid zou uit m'n hoofd te zeggen, maar gedeelde techniek zal er zeker wel zijn.
De cruise combineerd een poly en mono synth. Dus mogelijk een siel mono en orchestra.
De stings van de Cruise zijn ook lekker. De techniek is wat anders dan die van gewone synths.
Er zit orgeltechniek in en je hebt ongelimiteerde polyfonie. Potverdikkem, moet m'n Cruise echt weer eens gaan fixen,
in dat mono gedeelte zat ook een heel dik basgeluid.

Origineel geplaatst door sander
Ik durf het niet met zekerheid zou uit m'n hoofd te zeggen, maar gedeelde techniek zal er zeker wel zijn.
De cruise combineerd een poly en mono synth. Dus mogelijk een siel mono en orchestra.
De stings van de Cruise zijn ook lekker. De techniek is wat anders dan die van gewone synths.
Er zit orgeltechniek in en je hebt ongelimiteerde polyfonie. Potverdikkem, moet m'n Cruise echt weer eens gaan fixen,
in dat mono gedeelte zat ook een heel dik basgeluid.

aan gezien ik m een tydje wil gebruiken om te playen moet meer spelen [goed voor de vingers/hoofie...en tuurlijkje muziek
samplen ...in mn [aanstaande!!:D !!] dss1 unison & de tunen ...
vette string

gisteren met een vriend wat strings gejat van de jupiter V arturia gelayerd div strings gepakt en dat in een a4000 gestopt en precise fx erover ...
stond verbaasd hoe sne& ok sounding samples kunne zijn !!
khoef voorlopig [ nog ] geen jupiter/oberheim
tsja

khoor wel veel story,s van kappotte cruis/ mono,s ...en dat t lastig te fixen is ...
divide technology ...en cv gate is al helemaal niet doen
maar t wel een twyfelaar !

orchestra lijkt me lekker bak ..
veel controlls dus div sounds

gevonden wel helft stuk ,..dus houdt me aan bevolen voor alle info schemaas / alles eiegn lijk tis een cruise waarvan de mono kant t niet doet ,...
lekker gepijst iig !
t gaat me voornamelijk om de string sectie ...en playability
...zit er toevallig filterin op ???
:okdan:

nog maar geen slot op denk

Status
Please reply by conversation.
Back