korg dss 1 [!] gezocht

Status
Please reply by conversation.

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
ik hoopter hier eentje redelijk scherp geprijst te scoren d8 aan 2125 tot 175 eu
as ze in doitsland ervoor wordenverkocht ,..gaan we hiertoch geen 300+ betalen ,...
kijkmaar bied maar aan
evt fx / syntherop inruilen

re

re

Staat 1 op MP locatie Antwerpen, jij hebt toch een calibra?:D word een leuk ritje

Re: re

Origineel geplaatst door rombraz
Staat 1 op MP locatie Antwerpen, jij hebt toch een calibra?:D word een leuk ritje
[hij is gekhe ,..calibra ...dan kwam ik de cases wel brengen ff je set luisteren ..ikrijalgeen auto meer sinds ik "muziek"maak
laatse auto was een clio ...die is nu heel klein:mega:

maar goed- volgens mij heb ik die jongen nog gesproken ,..wilde wachten op hoger bod
was te proberen eg in duitsland ginger der 2 voor respectievelijk 11 + 140
mooi zeker aster een set flop by zit

keep em coming
deze dus

Attachments

• dss1 case.jpg
    dss1 case.jpg
    14,4 KB · Bekeken: 60

is van johan volgen mij dezelfde dei ook m puls enso kocht ...met die zelfbouw modulair
op de meeting!

gemaild ..hy kwam nog wels in ned. dat komt mooi uit betaal liever aan de zuider dan de oosterbuur :D :duivels: :bekdicht:

ik krijg morgen antwoord op mn bod ...dss binne hand berik ,..kga weer blij worden ...voel t !
:okdan: :doei:

Origineel geplaatst door R-ond
ik krijg morgen antwoord op mn bod ...dss binne hand berik ,..kga weer blij worden ...voel t !
:okdan: :doei:

ik kan die belg ishe advert niet meer vinden en weet niet wie wat die man heette ?
dus
maar weer gezocht
:z

Re: ..

Re: ..

Ik weet niet wat verzenden kost..

meer asmn ax80 en die was 58.- eu .en ik kocht er een flih case ,..maar dat hoef ikjou wniet te vertellen
:D

Status
Please reply by conversation.
Back