mo fli rec. parts & more [in nederland!]

hu ? vreemd dat die hier nog niet is genoemd, die heeft al maanden zijn spullen te koop staan op MP etc.
leuk spul allemaal, veel vintage recording dingen.

Origineel geplaatst door elektrovolt
hu ? vreemd dat die hier nog niet is genoemd, die heeft al maanden zijn spullen te koop staan op MP etc.
leuk spul allemaal, veel vintage recording dingen.

ik heb van hem voor 51.- eu een tape echo machine gekocht slap snaartje mijn probleem
komt goed
aardig mannetje

veel d&r spullen ...dynamix [ook wel makkelijk asjjes een vraag hebt !!
te vriend houwe
:D

Laatst gewijzigd:
ik heb veel zaken met en voor mofli gedaan, geen klachten.

hun ondergang was op geen enkele manier aan mofli toe te schrijven, gewoon pure pech met wat dingen.
voor zover ik weet zijn zoveel mogelijk , voor zover dat mogelijk was, van de lopende zaken afgehandeld, maar er zal wat zijn blijven liggen, kan altijd.

:mega:

tsja, wel jammer. ze hadden vaak leuk spul te koop staan.
verder weet ik ook niet welke verhalen er wel en niet kloppen, maar kennelijk zijn er wel wat mensen die e.e.a tegoed hebben.

tsja, wel jammer. ze hadden vaak leuk spul te koop staan.
verder weet ik ook niet welke verhalen er wel en niet kloppen, maar kennelijk zijn er wel wat mensen die e.e.a tegoed hebben.

dat kan ik ook niet echt inschatten wat er wel en niet klopt.
ik had wel begrepen van wat mensen dat er nog (dure) spullen bij zijn reparateur stonden.
maar dat schijnt opgelost te zijn.
dus ik denk , als je dat gedeelte er aflaat, er eigenlijk niet zoveel aan de hand is, behalve dan een persoon in engeland die zegt dat hij 250,- tegoed heeft.
en idd, ze hadden best mooie dingen, heb er veel gekocht iigv.

:koffie:

beste forumleden,

Ik vertel dit niet graag over een ander maar,

3 jaar geleden ben ik opgelicht door MoFli recordings

Ik had een setje Telefunken V636 + PSU gekocht voor 225,- en een Siemens U274 voor 125,- destijds gezien op marktplaats.
Deze heb ik na een afspraak gemaakt te hebben, opgehaald.
Bij thuiskomst en nadat ik de Telefunken preamps heb laten testen door een tech bleken deze niet naar behoren te functioneren, en heb daarop de preamps terug gestuurd en hem een mail gedaan met
daarin de conclusies van de tech en dus de rede waarom ik de preamps terug stuur en graag m'n geld terug wil! dit is alles uit goed vertrouwen en omdat hij serieus overkwam.

helaas heb ik nooit meer iets van hem vernomen, (laat staan het geld terug ontvangen)
tot voor gisteren, toen ik diezelfde set Telefunken V636 die ik hem heb terug gestuurd 3 jaar geleden weer te koop zag staan op Ebay!
Deze gebruiker -> 1st1 heb ik dus een mailtje gestuurd en wat blijkt, het is de eigenaar van het sinds 2010 failliete eenmanszaakje MoFli recordings.

In z'n reply lulde hij eromheen en moest ik hem maar bewijzen dat hij mij nog geld schuldig was en natuurlijk voelde hij zich meteen bedreigd etc. typisch zo'n oplichters reactie!!!

Het geld boeit me niet het gaat mij om het principe en wil dat jullie allen weten wat voor een scumbag die gast werkelijk is.

Uiteraard heb ik alle mailtjes en gegevens nog, en overweeg nu om deze op 't net te zetten, want ik denk dat er nog meer mensen zijn die nu nog steeds geld of spullen moeten krijgen!

Maar goed, je bent bij deze gewaarschuwd!!!

Last edited by a moderator:
hoi, die 'Outlaw' is dat zeker Florian dan? er liggen nog 2 mics van mij bij hem...ik heb de moed nog niet opgegeven :-)

mag hij dat dan niet ofzo?
Jazeker wel. Maar het is, in het algemeen, goed om te weten met wie je zaken doet.
Kennis delen, je weet wel, één van de doelen van dit forum. Dat is alles.
Iemand daar bezwaar tegen dan?
hoi, die 'Outlaw' is dat zeker Florian dan? er liggen nog 2 mics van mij bij hem...ik heb de moed nog niet opgegeven :-)
Ja, dezelfde. Zie genoemde Ebay pagina met naam en contactgegevens.
Nu ja, ik denk dat als je nog een oude vordering op 'm hebt, dan is het inmiddels waarschijnlijk wel te laat. Maar ik ben zeker geen expert.
> http://www.faillietinformatie.nl/register/nl/37114774/R.10_202

Laatst gewijzigd:
hij is gewoon failliet gegaan, kan de beste overkomen.
ik heb jaren lang zaken met hem gedaan, zonder enig probleem....

ik begrijp de ophef niet helemaal....

:peukie:

oa, deze ophef....

of ga je vanaf nu iedereen die dingen op ebay verkoopt hier benoemen?....:D

ow ja, en ik heb daar bezwaar tegen.....

:peukie:

Jazeker wel. Maar het is, in het algemeen, goed om te weten met wie je zaken doet.
Kennis delen, je weet wel, één van de doelen van dit forum. Dat is alles.
Iemand daar bezwaar tegen dan?

Ja, dezelfde. Zie genoemde Ebay pagina met naam en contactgegevens.
Nu ja, ik denk dat als je nog een oude vordering op 'm hebt, dan is het inmiddels waarschijnlijk wel te laat. Maar ik ben zeker geen expert.
> http://www.faillietinformatie.nl/register/nl/37114774/R.10_202

Aha, als jij dat vindt, dan is dat natuurlijk zo.
Niets te zien hier mensen, gewoon doorlopen dus!

Naming en shaming door "liefhebbers" is geheel toegestaan. Ga er vanuit dat je op dit forum door de personen die vinden dat ze correct zijn om je oren geslagen mag worden als je een keer een misstap doet.

Het is wel jammer dat mensen na een faillisement met lege handen achterblijven, laten we hopen dat de personen in kwestie alsnog bereid is om samen oplossing te zoeken.

Back