[relax] Through The Night

Prima track, lekkere sfeer! Ik vind vooral de sopraansax-achtige lead erg cool; sommige licks van deze lead klinken net iets te synthetisch, maar op sommige stukken klinkt 'ie best wel overtuigend (vanaf 1:00).
Beat vind ik ook erg relaxed, alhoewel er ergens best wel even een break in zou kunnen om de continue lijn even te doorbreken. Verder vind ik hem erg kort, misschien kun je het uitro gebruiken als een of andere rustige break om daarna net even een tikkie heftiger door te gaan?

Verder: :okdan:

Leuk relext sfeertje !!! :halleluja

Klinkt lekker.

Vraagje: waar komt de sax en de gitaar uit? Gitaar de Roland toch??

Tips:

Geef de gitaar/sax meer reverb, body, thickness mee.
Ga de hoogte met de sax,gitaar, 2 instrumenten die zich daar prima voor lenen :okdan:
Vul de achtergrond iet wat op met stacatto achtige partijen (om en om...)
Laat er een meer wat vloeiendere Atmosphere achtige lijn achterin lopen, als draad...

Dit is iets wat wel wat meer kan worden. Smeer er een beetje een Enigma sausje overheen, met een mix van jezelf
:dj:

relaxed hoor, gitaar is super mooi en de groove ook, je zou misschien es met een dj moeten samenwerken, hij loops en beats maken en jij pads en solos eroverheen, dat lijkt me nou geniaal. of vrienden uitnodigen met 'echte instrumenten', ik bedoel sax of gitaar of watdanook, en lekker jammen.

mooi spul.

Een absoluut typische Bartology track.
Maar je wordt steeds beter en beter in je akoustische 'emulaties'
Zeer mooi. Al duurt de nacht meestal langer dus dit mag best wat uitgerokken worden.
(of heb ik dat al een paar keer gezegd? :D )

Origineel geplaatst door hermax
Een absoluut typische Bartology track.
Maar je wordt steeds beter en beter in je akoustische 'emulaties'
Zeer mooi. Al duurt de nacht meestal langer dus dit mag best wat uitgerokken worden.
(of heb ik dat al een paar keer gezegd? :D )

Hehehe... ja, dat heb je al een paar keer gezegd. Mijn tracks zijn je meestal te kort :)

Klinkt lekker, heeft eenzelfde soort sfeer erin als de band "Double Fantasy".:D

idd heerlijk sfeertje zet je neer, de verzamel cd "undiscovered ibiza" zou dit zo bij kunnen.

Lekker trackje dit eigenlijk :okdan:

serieus..k had m nog niet gehoord

in het kader van : geef muzikale tracks ook veel feedback }:|

Ik vind het een heerlijke track, sfeer is nadrukkelijk aanwezig en de melodieen en harmonisaties passen mooi bij elkaar.
De gitaar is goed gedaan.

Niet geheel mijn stijltje , maar luistert lekker weg....*D

Back